וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין נגד התקשורת? שלט חוצות נגד עיתונאים הוצב בגלילות

על השלט מוצגות תמונות של עיתונאים תחת הכיתוב "הם לא יחליטו". אמש נפתח עמוד פייסבוק תחת אותה הסיסמה, בו נכתב: "כבר שנים שהתקשורת מנסה לטפטף לנו מסרים של שנאה, נגד נתניהו". כמה פולטיקאים מהאופוזיציה גינו את ה"קמפיין", וח"כ זנדברג פרסמה תמונה "מתוקנת" לשלט

שלט "הם לא יחליטו" שהוצב בגלילות. תומר אפלבאום, "הארץ", הארץ
השלט שהוצב בגלילות/הארץ, תומר אפלבאום, "הארץ"

שלט חוצות גדול עליו מוצגות תמונותיהם של העיתונאים רביב דרוקר, גיא פלג, אמנון אברמוביץ' ובן כספית תחת הכיתוב "הם לא יחליטו" הוצב היום (שישי) במחלף גלילות בנתיבי איילון.

אתמול נפתח עמוד פייסבוק תחת אותו השם, בו נכתב בראשית העמוד: "את זה לא אנחנו אמרנו. כבר שנים שהתקשורת מנסה לטפטף לנו באופן שיטתי מסרים של שנאה, נגד נתניהו. אבל הם לא יחליטו". טרם התברר מי עומד מאחורי השלט ועמוד הפייסבוק, ובינתיים כמה חברי כנסת מהאופוזיציה גינו את מה שנראה כהתחלה של קמפיין נגד כלי התקשורת.

יו"ר מרצ תמר זנדברג העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה "מתוקנת", ובמקום פני העיתונאים שיבצה את "הצל" יואב אליאסי, הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 שמעון ריקלין, יאיר נתניהו ועורך הדין יורם שפטל.

לקריאה נוספת:
הדיח את אורי אריאל: סמוטריץ' נבחר לראשות "האיחוד הלאומי"
השוק הפרוע של הפוליטיקה הישראלית | מאמר דעה
טייס קרב ולוחם סיירת מטכ"ל: הביטחוניסט החדש של בנט ושקד

יו"ר התנועה ציפי לבני הגיבה גם היא וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אז עכשיו העיתונאים נוהרים? הציבור הוא זה שיחליט שבמקום ראש ממשלה שמייצר אויבים מבית, מפלג ומשסה איש באחיו בשביל לשרוד, תהיה ממשלה שמחזקת את בתי המשפט והתקשורת החופשית. כן דמוקרטיה!".

בנוסף לכך, גם ח"כ איציק שמולי (העבודה) הגיב להצבת השלט וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "הם באמת לא יחליטו ואינם שואפים להחליט. אתה בצרות, ביבי, לא בגלל הפרשנויות אלא רק בגלל הראיות. שוחד, מרמה והפרת אמונים".

עוד באותו נושא

הגירושים החמוצים וההשפלה בשידור רק מרחיקים את הג'וקר של השמאל

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully