וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יעל ארד: הקמפיין של מרצ שורף את הרשת מהסיבות הלא נכונות

המפלגה רק החלה את קמפיין הבחירות שלה וכבר הצליחה לעורר זעם רב, לאחר שהג'ודוקא יעל ארד טענה כי נעשה שימוש בשמה ובתמונתה מבלי שנתנה את הסכמתה לכך. "תתביישי תמר, הרסת את המפלגה עם השקרים והטפשות שלך", כתבו הגולשים. מרצ: "גאים לייצג נשים ולהיאבק בהדרתן במרחב"

אתר רשמי

אזרחים רבים הביעו היום (רביעי) זעם בעקבות קמפיין מרצ, זאת לאחר שנודע כי המפלגה עשתה שימוש בתמונותיהן של נשים מוכרות ללא אישורן. אתמול דווח ב"ישראל היום" כי הג'ודוקא יעל ארד מתחה ביקורת חריפה נגד המפלגה, לאחר שהמפלגה הפיצה סרטון עם שלטי חוצות בו מופיעה תמונתה, לטענה מבלי שנתנה את הסכמתה לדבר. הבוקר, הקמפיין הוסיף לעורר סערה ברשתות החברתיות.

"נדהמתי לגלות אתמול שהשתמשת בלי זכות ובלי רשות בשמי ובתמונתי בסרטון של מפלגת מרצ", כתבה ארד בפנייה אישית ליו"ר המפלגה תמר זנדברג, ודרשה ממנה להסיר את שמה ואת תמונתה מהקמפיין.

למרות דרישתה של ארד, שמה לא הוסר עד לכתיבת שורות אלו מהקמפיין. הדבר עורר זעם רב בקרב גולשים, חלקם אף הזדהו כתומכים במפלגה. "תתביישי תמר, הרסת את המפלגה עם השקרים והטפשות שלך", כתבה אחת הגולשות. "לא ביקשתם את הסכמת המצולמות ועכשיו גם אחרי הבקשה המנומסת של יעל ארד להסיר אותה אתן מתעלמות".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
נתניהו תוקף את מנדלבליט: עיתוי הריאיון הוא "חסר תקדים"
ליברמן פתח קמפיין ותקף את נתניהו: "העברת הכסף לחמאס - כניעה לטרור"
דרעי מבהיר: "נמליץ על נתניהו בכל תרחיש, גם לאחר כתב אישום"

תשדיר בחירות מרצ 2019. אתר רשמי
מתוך הקמפיין שעורר סערה/אתר רשמי

גולשת אחרת טענה כי מעצם אי בקשת הרשות מהמצולמות, מרצ חטאה למטרה שלשמה לטענתה היא פועלת. "חבל שלא ביקשתם רשות, שהרי זה חלק מהעניין - לא להשתמש בנשים, אלא לשתפן. לא מבינה איך חשבתן/ם שכך ראוי ו/או חוקי". היו גם כאלו שדרשו מהמפלגה לדייק, מאחר שארד הוצגה כאלופה אולימפית, בעוד שמעולם לא זכתה במדליית זהב.

זהו קמפיין הבחירות הראשון של מרצ, והוא עוסק בהדרת נשים מהמרחב הציבורי ובעמדות מרצ בנושא. עם זאת, ארד טענה כי מעולם לא הזדהתה עם המפלגה. "הסרטון שעוסק אומנם באג'נדה חברתית חשובה של הדרת נשים על ידי החברה החרדית, מגייס בתקופת בחירות, בקמפיין ממומן, מצביעים לתמיכה במרצ, מפלגה עמה מעולם לא הזדהיתי פומבית - ולמען האמת איני תומכת בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יו"ר מרצ תמר זנדברג באירוע שבתרבות בחדרה, 24 במרץ 2018. שלומי גבאי
"להעלות על נס נשים פורצות דרך". זנדברג/שלומי גבאי

ארד הוסיפה כי "שימוש זה מהווה פגיעה אסורה בשמי ובפרטיותי, התהדרות בהישגי, שאינם קשורים למרצ או אליך בכל דרך שהיא, וניסיון לנכס אותי ואת עמדותיי לצרכיה הפוליטיים של מפלגה שכאמור אינני מזדהה עמה כלל. חומרה יתרה יש לכך, שבחרת לפרסם את הסרטון האמור במדיה החברתית, כך שהוא מופץ באופן ויראלי ללא כל שליטה שלכם על היקף החשיפה".

ממרצ נמסר: "נדהמנו לראות שאתר וואלה בחר להפוך את הבוטים המטקבקים של נתניהו לכותרת ראשית באתר. לצערנו במקום להלחם בהסתה היא הופכת לכותרת. לגופו של עניין אנחנו גאים לייצג נשים ולהאבק נגד הדרה במרחב הציבורי ובכל מקום ובכל דרך. היינו מצפים שהאתר יצטרף אלינו כנגד הדרת נשים מהמרחב הציבורי ולא ייתן במה לרשת טוקבקיסטים שמנסה לפגוע בקמפיין ולצדד בהדרת נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully