וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבטחות של כחלון וההצהרות של יניב: סרטוני הבחירות החדשים

כולנו שחררה סרטון בחירות חדש בו ראשי המפלגות מתקוטטים זה עם זה, בעוד שלדבריהם כחלון הוא זה שדואג לכולם. מרצ מתאוששת מתקרית יעל ארד וקוראת לבחור בפוליטיקאים שמדברים ברור "ולא מגמגמים". אלדד יניב לא מתרגש מהסקרים ומציג את מפלגתו כ"אופוזיציה של ישראל". צפו

צילום: מפלגת כולנו

74 ימים לקראת הבחירות לכנסת, ובעוד שהמתמודדים במפלגות הגדולות עסוקים בפריימריז, המפלגות הקטנות כבר החלו לשחרר סרטונים חדשים בכדי לקדם את קמפיין הבחירות שלב אחד נוסף. אתמול שחררה מפלגת כולנו בראשות כחלון סרטון חדש, אחרי שבמהלך השבוע הפיצה סרטון ראשון עם ההבטחה ש"רק לכחלון אכפת".

בדומה לסרטון הקודם, גם בסרטון החדש כולנו עוקצת את היריבים, אלא שהפעם אין התמקדות ישירה בראש הממשלה בנימין נתניהו. בסרטון החדש שנפתח בכיתוב: "בואו בואו יש מכות", נראים מנהיגי כלל המפלגות וחברי כנסת בולטים מתקוטטים ביניהם. ברקע מתנגן השיר "הבה נגילה" עם מלל מעט שונה כמו - "אני מרביץ משמע אני קיים" ו-"זה לא אגו, זו רק אידיאולוגיה" ועוד. הסרטון עצמו מסתיים בהבטחה ש"כשכולם נלחמים בכולם - רק כחלון נלחם עליך".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"הליכוד זה לא ימין": המנדטים שמסקרנים את שקד ובנט
הליכוד: גלעד שרון לא יוכל להתמודד בפריימריז במפלגה
חוזר לפוליטיקה: ג'עפר פרח יתמודד על מקום ברשימת חד"ש לכנסת

קמפיין מרצ: "עכשיו מדברים ברור"

צילום: מרצ

מפלגה נוספת ששחררה סרטון תעמולה היא מרצ, שרק לאחרונה הסתבכה כשפרסמה את תמונתה של הג'ודוקא יעל ארד ללא הסכמתה. הפעם תוקפים במרצ את ראשי המפלגות בשמאל ובמרכז, בטענה כי הם מגמגמים בנוגע לסוגיות שונות, בהן חוק הלאום, הדתה, הדרת נשים וזכויות להט"ב. "אנחנו במרצ מדברים ברור", אומרת יו"ר המפלגה תמר זנדברג. "פוליטיקאים מתחמקים, מתהפכים, מזגזגים ושותקים כבר ניסינו, זה לא עבד. עכשיו מדברים ברור".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"האופוזציה של ישראל" - ארץ חדשה

צילום: ארץ חדשה

מפלגה נוספת ששחררה היום סרטון בחירות היא "ארץ חדשה" בראשות אלדד יניב, שהוביל במהלך השנה האחרונה את סדרת המחאות נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. הסקרים אמנם קודרים, אולם הדבר אינו מרתיע את יניב שחותם את הסרטון בסיסמה: "האופוזיציה של ישראל". במהלך הסרטון נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשברקע נשמע למעשה קולו של הנשיא לשעבר משה קצב, שריצה עונש מאסר בגין עבירות מין. "אל תאמינו להשמצות, לרדיפה ולשקרים, אני נתון למסע רדיפה", נשמע קצב בעוד שבתמונה נראה נתניהו. בסוף הסרטון מופיע הכיתוב "בסרט הזה כבר היינו" ו"ביבי מפחד".

ליברמן: "לא דופק חשבון לחמאס"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון שתוקף את החלטתו של ראש הממשלה לאשר את העברת הפעימה השלישית של הכסף הקטארי לרצועת עזה. הסרטון, שמזכיר תשדיר חסות, נפתח בתמונות של פעילי חמאס מצוידים בכלי נשק ושל תושבים בעזה כשבידיהם דולרים. ברקע נשמעת הקריינות: "התשתית לפיגועי הטרור משודרת בחסות בנימין נתניהו". בהמשך מופיע על המסך הכיתוב: "עוד 15 מיליון דולר יגיעו לידי חמאס בחסותו של נתניהו. הגיע הזמן שנשים לזה סוף.

"רק החזק מנצח"

הסרטונים הללו מצטרפים לאלו ששחרר השבוע הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שסדק את העמימות סביב משנתו. באחד הסרטונים נראה כי גנץ קורץ לימין בכך שמוצג סרטון של חיסול רמטכ"ל חמאס אחמד ג'עברי לצד אמירה כי ג'עברי "הרגיש בטוח", וגנץ "חשב אחרת" וגרם לחיסולו. לאחר מכן נכתב "רק החזק מנצח".

מנגד, בסרטון אחר, נראה כי ניסה לפנות לשמאל. "זו לא בושה שתהיה כמיהה לשלום, זו לא בושה שתהיה חתירה לשלום. אנחנו רוצים לשלוח את הילדים שלנו להילחם בעוד 25 שנה? לא! אבל נצטרך לעשות את זה? כנראה שכן", אמר גנץ והוסיף כי "אני לא מוכן שיהיה כאן דור שלם ללא תקווה".

(עדכון ראשון 18:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully