וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת השלטים: יש עתיד הסירו שלט של הליכוד - ותלו חדש

25.1.2019 / 12:48

אחרי הביקורת על קמפיין הליכוד נגד אנשי תקשורת בכירים ופנייה למבקר המדינה - פעילי יש עתיד הסירו את השלט ובמקומו תלו: "באת להסית - באנו לשנות". על המעשה פיקח ח"כ לפיד שאמר: "ביבי, אנחנו והילדים שלנו נצטרך לחיות פה גם אחרייך, תפסיק להסית"

עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו

שלט החוצות שהציבה מפלגת "הליכוד" במסגרת קמפיין הבחירות בצומת גלילות בכותרת: "הם לא יחליטו", הוחלף הבוקר (שישי) בידי מפלגת יש עתיד בשלט אחר ועליו הכיתוב: "באת להסית - באנו לשנות". על קמפיין הליכוד שעליו נראים אנשי תקשורת בכירים, נמתחה לאחרונה ביקורת במערכת הפוליטית ומפלגת "מרצ" אף פנתה למבקר המדינה, השופט יוסף שפירא, בטענה שהדבר מהווה עבירה על חוקי הבחירות.

פעילי יש עתיד הגיעו אל צומת גלילות והסירו את שלט הליכוד שהונף במקום עם הכיתוב המדובר ועליו תמונותיהם של העיתונאים רביב דרוקר, גיא פלג, אמנון אברמוביץ' ובן כספית. במקומו הציבו את השלט החדש וטענו כי מדובר בהסתה וברצונם לשנות את השיח בבחירות. יושב ראש יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד, אף הגיע למקום על מנת לפקח מקרוב על הצבתו של השלט החלופי.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"הליכוד זה לא ימין": המנדטים שמסקרנים את שקד ובנט
עשרות מנדטים, ורק שופט אחד: שדה הקרב ההמוני בפריימריז של הליכוד
"משכנעים להצביע לבית היהודי": בנט יצא לסיור - והתבלבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שהוסר וזה שנתלה. שלטי הקמפיינים של שתי המפלגות בצומת גלילות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אי אפשר להישאר אדישים אל נוכח ההסתה שמוביל ראש הממשלה בנימין נתניהו בחודשים האחרונים וביתר שאת מאז ההכרזה על הבחירות. נתניהו מנסה לגרור את המדינה לקרב ההישרדות שלו. הוא מנסה להוביל שיח מסוכן של פילוג והסתה. הבחירות הן לא על נתניהו והחקירות שלו, הבחירות הן על החיים עצמם. הוא מעדיף להתעסק בחקירות שלו ובהסתה כי הוא יודע שאם יתעסק בעליית המחירים, ביוקר המחייה, בתורים בבתי החולים - הוא יפסיד", אמרו במפלגה. ח"כ לפיד פנה לנתניהו ואמר "ביבי, אנחנו והילדים שלנו נצטרך לחיות פה גם אחרייך. תפסיק להסית. תפסיק".

עוד באותו נושא

"פגיעה בשלטון החוק": קמפיין "הם לא יחליטו" מגיע למבקר המדינה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אי אפשר להישאר אדישים אל נוכח ההסתה". שלט יש עתיד בצומת גלילות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלט הליכוד הוצב בסוף השבוע שעבר בצומת גלילות ועורר מחלוקת. יממה לאחר פרסומו פנתה מרצ למבקר המדינה. "גוף פעיל בבחירות חייב להירשם אצל מבקר המדינה ולעמוד בהוראות הרלוונטיות בחוק", נכתב במכתב ששלחו מזכ"ל מרצ תומר רזניק ובא כוח סיעת מרצ, דרור מורג.

עוד נמסר במכתב כי הקמפיין מבצע "פעולה אסורה של גוף פעיל בבחירות, ומהווה פגיעה בשלטון החוק ובשוויון בין המועמדים. זו היא דרך פסולה לקיים פעילות תעמולה תוך הסתרת מקורות המימון. עוד נזכיר כי פעילות כאמור מהווה עבירה פלילית אשר עונש מאסר בצידה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבחירות הן לא על נתניהו והחקירות שלו". שלט הליכוד לפני שהוסר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully