וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמחצית מהקלפיות נספרו: אדלשטיין בראש, סער בצמרת

5.2.2019 / 6:45

לאחר ספירה של כ-40% מהקולות עולה כי גם השרים ארדן, רגב וכץ הצליחו לקבוע את מקומם בראש הרשימה. עם זאת צפויים עדיין שינויים ולא ברור מה יעלה בגורלם של שאר המועמדים בבחירות המקדימות בליכוד. עדכונים שוטפים

צילום: ניב אהרונסון, שי מכלוף, רוני כנפו ואבי כהן, עריכה: תומר לוי

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מוביל את רשימת הליכוד לכנסת - כך עולה מספירתן של כמחצית מהקלפיות בפריימריז במפלגה. אחריו - השר ישראל כץ, והשר לשעבר גדעון סער שהצליח להתברג בעשירייה הראשונה. בהמשך - השרים מירי רגב וגלעד ארדן. התחזקות משמעותית גם לשר יריב לוין, ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת, השר יואב גלנט, וכן אבי דיכטר וגילה גמליאל. עם זאת, מדובר בתוצאות חלקיות והן עשויות להשתנות. מתוך הרשימה שהתקבעה עד כה - רק 24 ישובצו במקום ריאלי.

מספירת הקולות במחוזות מסתמן כי פנחס עידן, יו"ר ועד רשת מוביל במחוז שפלה בפער גדול. קרב צמוד בין דוד שרן ומיכל שיר במחוז תל אביב. במחוז דן מובילה אתי עטייה, ראש לשכתו לשעבר של חיים כץ. בגליל והעמקים מוביל אופיר כץ, עוזרו הפוליטי של גלעד ארדן. בנגב מוביל שלמה קרעי. במישור החוף מוביל האלוף במיל עוזי דיין. בחיפה אריאל קלנר. בירושלים עמית הלוי, יועץ לשעבר של השרה רגב. במחוז המועצות האזוריות - ניסים ואטורי.

במרכז הפריימריז עומד מאבקו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בגדעון סער, שעל פי המסתמן הצליח להתברג במקום גבוה ברשימת המפלגה בבחירות 2019. בימים האחרונים תקף נתניהו את סער ואתמול אף הדגיש כי הוא לא חוזר בו "אפילו מהברה אחת".


בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
יו"ר הבית היהודי תקף את בנט ושקד: השתמשו ועזבו ופספסו בגדול
ח"כ דודי אמסלם: גנץ כאילו אוטיסט; לפיד: דבר יפה על הילדה שלי
גורם בסביבת נתניהו: פועל לכך שסער לא יוביל את רשימת הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully