וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין ראשון בפריימריז בליכוד, חזן בחוץ: רשימת המפלגה לכנסת

6.2.2019 / 19:50

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הוביל על השר ישראל כץ במאבק על המקום הראשון. הקרב הצמוד על המקום השלישי הוכרע לטובת ארדן, וסער דורג במקום הרביעי. ברקת וגלנט בעשיריה, התחזקות גם ללוין. בעשיריה השנייה השתלבו מרבית שרי הליכוד פרט לאיוב קרא. עדכונים שוטפים

עריכה ניר חן

ספירת הקלפיות בליכוד הגיעה לסיומה. אל המקום הראשון ברשימת המפלגה לכנסת הבאה הגיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שהוביל על השר ישראל כץ שהתברג במקום השני. לאחר מאבק צמוד, השר גלעד ארדן מוקם במקום השלישי והשר לשעבר גדעון סער במקום הרביעי. השרה מירי רגב שומרת על קביעות במקום החמישי. הישג לשר יואב גלנט שהגיע למקום השישי, לאחר שהצטרף לשורות הליכוד רק לפני כחודש. בהמשך העשיריה הראשונה מדורגים גם השר יריב לוין, ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת. השרה גילה גמליאל ואבי דיכטר הגיעו לראשונה לעשיריה הפותחת.

בעשיריה השנייה השתלבו מרבית שרי הליכוד פרט לאיוב קרא - צחי הנגבי, יובל שטייניץ, אופיר אקוניס, חיים כץ, זאב אלקין, וכן סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, ח"כ דודי אמסלם ודוד ביטן, אמיר אוחנה, יואב קיש ומיקי זוהר. עם זאת, ח"כים רבים דורגו במקומות לא ריאליים ובכך נפלטו מהרשימה, בהם אורן חזן, נורית קורן, נאוה בוקר, יהודה גליק, סגן השר ירון מזוז וקרא. החל מהמקום ה-19 ברשימה מדורגים גם מועמדי מחוזות, כך שמספר המקומות הריאליים ברשימה הארצית הוא בערך 21-22.

המועמדות קרן ברק וקטי שטרית השתבצו במשבצת האישה החדשה במקום ה-25 וה-31, ומספירת הקולות במחוזות ניצח בפער גדול במחוז שפלה פנחס עידן, יו"ר ועד רשות שדות התעופה, ויגיע למקום ה-19. מיכל שיר, המקורבת לגדעון סער ניצחה במחוז תל אביב את דוד שרן, ראש המטה של נתניהו והחשוד בתיק 3000 שממוקם במקום ה-27. במחוז דן (24) ניצחה אתי עטייה, ראש לשכתו לשעבר של חיים כץ. בגליל והעמקים ניצח אופיר כץ (22) עוזרו הפוליטי של גלעד ארדן. בנגב ניצח ניצן שלמה קרעי, במישור החוף ניצח האלוף במיל' עוזי דיין, בחיפה ניצח אריאל קלנר, בירושלים ניצח עמית הלוי, יועץ לשעבר של השרה רגב ובמחוז המועצות האזוריות ניצח ניסים ואטורי.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
גנץ: "צריך לממש את לקחי ההתנתקות במקומות אחרים"
"בלי אמוציות זה לא ליכוד": המלחמות והדילים בדרום בדרך לקלפי
גדעון סער: נתניהו מנהל מסע רדיפות נגדי ואני מבליג בשל האחריות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריימריז בליכוד | עדכונים שוטפים:

19:50 - ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לברך את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על הגעתו במקום הראשון. נתניהו שוחח בטלפון גם עם יואב גלנט וניר ברקת - שני המועמדים החדשים שנכנסו לליכוד והתברגו בעשירייה הראשונה. השניים הודו לראש הממשלה נתניהו על תמיכתו בפריימריז, שהביאה את שניהם למקומות בכירים בצמרת הליכוד. ראש הממשלה אמר להם כי יהיה ביניהם שיתוף פעולה הדוק במערכת הבחירות הקרובה - ולאחריה.

18:36 - נתניהו בירך על תוצאות הפריימריז: "אני מאוד מאוד מרוצה, כי מתפקדי הליכוד בחרו באופן מדויק ודמוקרטי רשימה חזקה, מרשימה, טובה לישראל. הם גם הצביעו בעד ההצעה שלי, אבל הצרה היא שגם אבו מאזן מרוצה, כי בני גנץ אמר היום שהוא יבצע התנתקות שנייה ביהודה ושומרון ואבו מאזן איחל לו הצלחה בבחירות. לכן אנחנו חייבים ללכת יחד, לנצח את הבחירות האלה ולמנוע את זה. זוהי התמצית האמיתית של הבחירות: ממשלת שמאל בראשות בני גנץ או ממשלת ליכוד בראשותי".

מתפקדי הליכוד אישרו את הצעת ראש הממשלה לקביעת שלושה שריונים ברשימה במקומות 21, 28 ו-36.

17:12 - ספירת הקולות בקלפיות הסתיימה.

17:03 - מיכל שיר זכתה במחוז תל אביב והביסה את דוד שרן, ראש הסגל לשעבר של נתניהו וחשוד בתיק 3000, שזכה לתמיכה פומבית מנתניהו.

16:54 - גילה גמליאל, שממוקמת בשלב זה בעשיריה הפותחת, הודתה למצביעים: "מקווה שבארבע השנים הקרובות אוכיח שאני ראויה לאמונכם".

16:48 - גורם בסביבת נתניהו: "לא רצה את סער במקום הראשון - והצליח"

16:30 - על משבצת תל אביב ברשימה מתנהל קרב צמוד מאוד. למרות תמיכת נתניהו בדוד שרן נראה כי מיכל שיר, היועצת לשעבר של גדעון סער, בדרך לזכות.

15:52 - ניר ברקת מדורג כרגע במקום השמיני והתמודד בפעם הראשונה בפריימריז אחרי שכיהן כראש עיריית ירושלים.

15:12 - 530 קלפיות נספרו עד כה, נותרו עוד 57.

12:45 - הקרב על המקום הראשון: יולי אדלשטיין מוביל בעשרות קולות על השר ישראל כץ. מאבק צמוד בין ארדן לסער על המקום השלישי.

12:16 - גדעון סער הודה למתפקדי הליכוד: "אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי".

11:28 - השר יואב גלנט מתחזק ועולה למקום השביעי, בעוד שניר ברקת נדחק למקום השמיני בהפרש של 14 קולות.

10:45 - פער של 66 קולות בין אדלשטיין לכץ על המקום הראשון. השר יריב לוין שב למקום השישי ודחק את ניר ברקת למקום השביעי.

09:40 - מצב העשירייה הראשונה בתום ספירת 448 קלפיות מתוך 584: (1) ישראל כץ (2) יולי אדלשטיין (3) גדעון סער (4) גלעד ארדן (5) מירי רגב (6) ניר ברקת (7) יריב לוין (8) יואב גלנט (9) גילה גמליאל (10) אבי דיכטר.

08:33 - קרב צמוד בספירת הקולות במחוז תל אביב: מיכל שיר מובילה במחוז תל אביב על דוד שרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully