וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער הודה למתפקדים: "ההישג הפוליטי הגדול ביותר שלי"

6.2.2019 / 18:56

ראש הממשלה בירך על פרסום רשימת מועמדי מפלגה הליכוד לכנסת ה-21. שר הפנים לשעבר הצליח להתברג במקום ה-4 לאחר מאבק מול נתניהו. "הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית", אמר סער. ניר ברקת, ראש עיריית י-ם לשעבר, נכנס אף הוא לעשירייה היוקרתית: "נרגש מעוצמת התמיכה"

מערכת וואלה!

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) לאחר פרסום תוצאות הפריימריז כי "אני מאוד מאוד מרוצה, כי מתפקדי הליכוד בחרו באופן מדויק ודמוקרטי רשימה חזקה, מרשימה, טובה לישראל". נתניהו אף הודה למתפקדי המפלגה שאישרו את הצעתו לקביעת שלושה שריונים ברשימה במקומות 21, 28 ו-36.

עוד הוסיף נתניהו כי "הצרה היא שגם אבו מאזן מרוצה, כי בני גנץ אמר היום שהוא יבצע התנתקות שנייה ביהודה ושומרון ואבו מאזן איחל לו הצלחה בבחירות. לכן אנחנו חייבים ללכת יחד, לנצח את הבחירות האלה ולמנוע את זה. זוהי התמצית האמיתית של הבחירות: ממשלת שמאל בראשות בני גנץ או ממשלת ליכוד בראשותי".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
עוד 80 קלפיות לסיום: קרב צמוד על המקום הראשון ברשימת הליכוד
גדעון סער: נתניהו מנהל מסע רדיפות נגדי ואני מבליג בשל האחריות
גורם בסביבת נתניהו: פועל לכך שסער לא יוביל את רשימת הליכוד

נתניהו ורעייתו מצביעים בפריימריז של הליכוד, בלפור, ירושלים. אתר רשמי
נתניהו ורעייתו מצביעים בבלפור, אתמול/אתר רשמי

שר הפנים לשעבר גדעון סער הודה למתפקדי הליכוד, זאת לאחר שהצליח להתברג למקום הרביעי ברשימת המפלגה בתום ספירת 85% מהקלפיות בפריימריז. "אני מבקש להודות לחברי הליכוד על שנתנו בי אמון מחודש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים - בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד", אמר. "אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר".

"אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי - לאין שיעור אף יותר מהפעמיים בהן נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר", הוסיף סער. "הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית וחברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצויינת, ממלכתית ועשירה בנסיון ובכשרונות. זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות. מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען נצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב-9 באפריל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גדעון סער מצביע בפריימריז הליכוד, גני התערוכה, 5 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
"ההישג הפוליטי הכי גדול". סער מצביע בפריימריז בליכוד, אתמול/ראובן קסטרו

סער הצליח להיכנס לחמישייה הראשונה למרות מתקפה קשה, ממוקדת ועיקשת מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו. מה שהחל כפרסום על "ניסיון פוטש" בליכוד בהובלת סער, הפך בשבועות האחרונים להצהרות פומביות תקיפות נגדו, ולמעשה לסימונו לקראת יום הבחירות עצמו.

מלבד מההישג האישי שלו, רשם סער ניצחון אישי נוסף, בדמות הצלחתה של מיכל שיר במחוז תל אביב. שיר, שייעצה בעבר לסער ונחשבת לדמות קרובה אליו עד היום, גברה על דוד שרן - מומלצו של ראש הממשלה ואחד החשודים בפרשת הצוללות.

גדעון סער, פריימריז הליכוד, גני התערוכה, 5 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
צלח את הקרב מול נתניהו. סער אתמול/ראובן קסטרו

ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, התברג אף הוא לעשירייה היוקרתית. ברקת היה ברשימת המומלצים של קבוצת "הליכודניקים החדשים", שהשפעתה על תוצאות הפריימריז משמעותית ביותר ומוערכת באלפי קולות שהכניסו את ברקת לעשירייה לפני בכירים וותיקים ממנו בליכוד. ברקת הגיב לתוצאות היום ואמר: "אני נרגש ונדהם מעוצמת והיקף התמיכה והאמון שקיבלתי מחבריי היקרים לתנועת הליכוד. כולנו מאוחדים סביב מנהיגותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומסתערים יחד כדי להביא נצחון גדול לליכוד בבחירות הקרובות".

לעומתו, שרן השכל, ח"כית בולטת בליכוד, הגיעה רק למקום 22 הלא ריאלי. בתגובה למפת ההצבעות, פירסמה היום השכל פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, בו היא מודה למשפחתה, חבריה ומצביעיה: "אתחיל דווקא מהסוף: אני אוהבת את תנועת הליכוד, חבריה ותומכיה. זו תנועה חיה ובועטת שלא חוששת מדמוקרטיה פנימית תוססת. בארבע השנים האחרונות הייתי הנציגה שלכם, חבריי הלאומיים הליברליים. כ-15,000 חברי ליכוד הצביעו עבורי ועבור האג'נדה אותה אני מייצגת ואני מקווה שזה יספיק כדי שאוכל להמשיך ולעבוד עבור כולנו. וגם אם לא - אני מבטיחה שאמשיך לתרום את חלקי".

פריימריז בליכוד, גני התעורכה 5 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
בעשירייה היוקרתית. ניר ברקת, אמש בפריימריז באקספו תל אביב/ראובן קסטרו

השרה גילה גמליאל שהגיעה למקום התשיעי בפריימריז של הליכוד, הגיבה לבשורה בעמוד הטוויטר שלה‏, "תודה לכל מי שהצביע לי בפריימריז! ריגשתם אותי בענק! מקווה שבארבע השנים הקרובות אוכיח שאני ראויה לאמונכם. הולכת לישון עכשיו, ממחר נתגייס כולם לניצחון בבחירות והשגת 40 מנדטים".

מיכל שיר, לשעבר העוזרת הפרלמנטרית של גדעון סער, זכתה במחוז תל אביב והביסה את דוד שרן, ראש הסגל לשעבר של נתניהו וחשוד בתיק 3000, שאף שזכה לתמיכה פומבית מנתניהו. "כמי שגדלה ופועלת מגיל 14 בתנועת הליכוד, אני נרגשת מהאמון שנתנו בי חברי הליכוד ומודה על התמיכה, על הבחירה ועל והאמון בי. עכשיו נתלכד כולנו ונפעל כתף אל כתף לקראת נצחון הליכוד והמחנה הלאומי בבחירות הקרבות".

שר העבודה והרווחה חיים כץ, שנבחר במקום ה-15 בפריימריז של המפלגה, הביע ת תודתו בעמוד הפייסבוק שלו: "הבחירות האלו לימדו אותי שיעור. לחלק אני סוציאליסט מידי, לטעמם של אחרים אני קפיטליסט מידי אבל מה שנכון הוא שאני ליכודיניק. שאיפתי היא להמשיך ולשרת את אזרחי ישראל כשר העבודה והרווחה מטעם הליכוד בממשלת הימין הבאה שתקום בראשותו של בנימין נתניהו".


(עדכון ראשון: 12:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully