וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שאחראי על הבחירות לא רגוע: "גם כלי התקשורת צריכים להיזהר"

7.2.2019 / 11:46

בצל אזהרת ראש השב"כ מפני התערבות זרה בבחירות, הסביר השופט חנן מלצר כי הצלחת הניסיונות לשבש את המערכת היא "פונקציה של היערכות ואמצעים אחרים"

צילום: תאגיד "כאן"

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית חנן מלצר התייחס היום (חמישי) לחשש מפני התערבות זרה בבחירות 2019 בישראל, והדגיש כי הרשויות הרלבנטיות נערכות ומתכוננות כראוי. "אשרי אדם מפחד תמיד. נפגשנו כמו שצריך, בלי יוצא מן הכלל, נפגשנו ונפגשים ובמידת הצורך ניפגש", פירט, "לא אמרתי שאני רגוע אבל נערכנו".

מלצר הבהיר כי "גם כלי התקשורת צריכים להיזהר", ואמר שהצלחת הניסיונות לשבש את מערכת הבחירות היא "פונקציה של היערכות ואמצעים אחרים".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"שלא תגמור כמו אוחנה": היום הסוער של אלונה ברקת
תודה לדיל, תודה לרב, תודה לגלעד שרון: הפתעת הנגב בליכוד
המעונים, המחוסלים, הסוחפים והמזנקים: הליכוד הוכיח שהוא לא רק ביבי

פריימריז בליכוד, גני התערוכה, 4 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
יום הפריימריז בליכוד/ראובן קסטרו

לפני כחודש, הזהיר ראש השב"כ נדב ארגמן מפני התערבות זרה בבחירות. בדברים שנשא בכנס אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, ונפסלו בתחילה על ידי הצנזורה, התריע ארגמן כי ההתקפה עשויה להתבצע בתחום הסייבר באמצעות האקרים. "מדינה זרה תתערב בבחירות הקרובות. אני לא יודע לטובת מי או לרעת מי. אני לא יודע בשלב זה לזהות את האינטרס הפוליטי אבל היא תתערב ואני יודע על מה אני מדבר", הדגיש.

שעות ספורות לאחר הפרסום, הבהירו בשב"כ כי "למדינת ישראל וקהילת המודיעין יש את הכלים והיכולות לאיתור, ניטור וסיכול של נסיונות להשפעה זרה, במידה ויהיו כאלו. ביכולתה של מערכת הביטחון הישראלית לאפשר קיומן של בחירות דמוקרטיות וחופשיות במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully