וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי חיימוביץ' ויועז הנדל בפנים: בני גנץ הציג מצטרפים לרשימתו

7.2.2019 / 20:31

יו"ר מפלגת "חוסן לישראל" הודיע באופן רשמי על צירופם של העיתונאים במקומות מרכזיים, לצד ראש מועצת ירוחם לשעבר מיכאל ביטון והפעילה החברתית מירב כהן. יעלון וגנץ: "עשור שלטון נתניהו יסתיים מול הנבחרת הטובה בישראל". יש עתיד צירפה את עידן רול לרשימתה

חוסן לישראל

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הציג היום (שני) שבעה מועמדים מרשימת מפלגתו החדשה "חוסן לישראל". בנוסף לראש מועצת ירוחם לשעבר מיכאל ביטון ולאיש החינוך חילי טרופר, שהתמודדותם אושרה בעבר, וכן לפעילה החברתית מירב כהן שמובילה את המאבק בעוקץ הקשישים, המפלגה הודיעה רשמית על שמות חדשים שלפי הודעתה "ישובצו במקומות המרכזיים" ברשימתה.

בין מועמדים אלה נמנים העיתונאית מיקי חיימוביץ ויו"ר רשות החשמל לשעבר אורית פרקש-הכהן, כפי שדווח בעבר. כמו כן, במסגרת הריצה המשותפת עם מפלגת תלם, באותה הרשימה יהיו גם משה יעלון, שמביא עמו את צבי האוזר, ששימש כמזכיר הממשלה, ואת העיתונאי יועז הנדל, שעמד בעבר בראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. על פי המסתמן, ליעלון ישוריין המקום השני ברשימה, בעוד הנדל והאוזר ישובצו במקומות החמישי והשמיני.

בשונה מראשי מפלגות אחרים, שנוהגים לקבל חברים חדשים במפלגתם לעיני התקשורת, במפלגתם של גנץ ויעלון ממשיכים לשמור על מרחק תקשורתי ובחרו לעשות השקה מרחוק, בצירוף סרטון שבו כל אחד מהמועמדים החדשים מסביר את התמודדותו בשמונה מילים. גנץ ויעלון אמרו כי "עשור שלטון נתניהו יסתיים מול הנבחרת הטובה בישראל".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הטורף נתניהו: שיא מנדטים לליכוד, עם כוכבית מבהילה לראש הממשלה
היועמ"ש: לנתניהו אסור להשתמש בתמונות עם חיילים לצרכי תעמולת בחירות
האיש שאחראי על הבחירות לא רגוע: "גם כלי התקשורת צריכים להיזהר"

השקת קמפיין חוסן לישראל בראשות בני גנץ, גני התעורכה, תל אביב 29 בינואר 2019. ראובן קסטרו
גנץ/ראובן קסטרו
ד"ר יועז הנדל, יו"ר המכון לאסטרטגיה ציונית ופובליציסט.. אתר רשמי, אתר רשמי
יועז הנדל/אתר רשמי, אתר רשמי
מיקי חיימוביץ'. אפרת בן יוסף,
מיקי חיימוביץ'/אפרת בן יוסף
צביא האוזר מועמד חוסן לישראל, 7 פברואר 2019. חוסן לישראל, עיבוד תמונה
מזכיר הממשלה לשעבר, צבי האוזר/עיבוד תמונה, חוסן לישראל

עידן רול מצטרף ליש עתיד

לא רק מפלגתו של גנץ הודיעה על גיוסים חדשים. יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הכריז הערב על הצטרפותו של עידן רול, ראש המטה הגאה במפלגה ובן זוגו של הזמר הראל סקעת. "אנחנו לא רוצים לחיות בעולם שבו אהבה מפריעה למישהו", אמר לפיד.

רול, אב טרי לארי, אמר כי "הצורך לקום ולעשות קרה באופן טבעי. מתוך המסע להקמת המשפחה שלנו וכתגובה למדיניות המפלה של הממשלה כלפי הקהילה הגאה. מחאת הקהילה הגאה היא ניצחון על אדישות ועל ספקנות וההוכחה שאפשר לשנות, אבל הדרך עוד ארוכה".

(עדכון ראשון: 18:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully