וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש של חזון והגשמה'': סגן נשיא אינטל לשעבר הצטרף למפלגת גשר

18.2.2019 / 0:33

לוי-אבקסיס הודיעה על הצטרפותו של דדי פרלמוטר, יו''ר המכון הישראלי לחדשנות, ומי שפעיל בעמותות לצמצום פערים חברתיים ויצירת הזדמנויות שוויוניות. הוא מצטרף למנכ"ל משרד הבינוי לשעבר ולפרופ' יפעת ביטון. לוי אבקסיס: "מביא איתו שנים של ניסיון"

ראיון עם אורלי לוי אבוקסיס/צילום: יותם רונן

מפלגת גשר בראשות ח''כ אורלי לוי-אבקסיס הודיעה הלילה (שני) על הצטרפותו של סגן נשיא אינטל לשעבר, דדי פרלמוטר. המועמד החדש ברשימת גשר הוא יזם ומשקיע טכנולוגי-חברתי ונבחר לחתן פרס הנשיא לפיתוח וחדשנות תעשייתית. לדברי לוי-אבקסיס, ''דדי הוא איש של חזון והגשמה. אדם שפרץ גבולות והגיע לתפקידים הבכירים ביותר בתעשייה העולמית, אך מעולם לא שכח מהיכן הגיע".

המועמד החדש ברשימת גשר הוא מי שמכהן כיו"ר המכון הישראלי לחדשנות ופעיל בעמותת "תובנות חינוך", המסייעת לבתי ספר בעלי מעמד סוציו-אקונומי נמוך. בנוסף לכך, הוא פעיל בעמותת "צופן" ובעמותת "מנהיגי העתיד", המפתחות מצוינות בקרב ילדים מהקהילה האתיופית. יחד עם אשתו הקים גם בארצות הברית את עמותת "משלנו" לחיזוק הזהות הישראלית-יהודית.

עוד בוואלה! NEWS:
תקרית בדרום: לוחם נפצע בגבול עזה; צה"ל תקף עמדות חמאס
סוף לפיצויים: נגמר הכסף לנפגעי מתקפת 11 בספטמבר
באנגלית מהוססת ובקו ממלכתי: גנץ גזל לנתניהו את אדרת צ'רצ'יל

דדי פרלמוטר המועמד החדש ברשימת גשר של לוי אבקסיס. אתר רשמי
"לא שכח מהיכן הגיע". דדי פרלמוטר/אתר רשמי

לדברי פרלמוטר, "אני שמח על ההזדמנות להצטרף לגשר. זוהי הזדמנות אמיתית לחיבור בין כל חלקי האוכלוסייה בישראל וליצור הזדמנות חד פעמית לסגירת פערים, ומתן הזדמנויות וליצור צמיחה כלכלית הוגנת למדינה ולכל מרכיביה''.

יו"ר המפלגה, אורלי לוי אבקסיס, הוסיפה כי "גשר מציגה רשימה של אנשים המגלמים בזהותם את הטוב ביותר בישראל כפי שהיינו רוצים אותה: הישגית, חדשנית, מעורבת ואכפתית. הוא בעל ניסיון עשיר בעולם העסקי לצד עשייה חברתית והקמת מיזמים חברתיים שמסייעים להמוני אנשים בארץ ובעולם". לדבריה, ''דדי מביא איתו שנים של נסיון, יכולות בינלאומיות והבנה עמוקה בחדשנות''.

ברשימת גשר ישולב בין היתר חגי רזניק, שכיהן כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. בנוסף אליו, בשבוע שעבר הודיעה לוי אבקסיס על הצטרפותה של פרופ' יפעת ביטון, זוכת פרסים בתחום האקדמיה והמשפט, המוכרת בשל פעילותה בתחום החברתי. ביטון היא בין השאר ממייסדות מרכז תמורה - המרכז המשפטי לקידום שוויון במכללה למנהל ובין היתר סייעה לוועדה לקידום מעמד האישה ולועדת המשנה בפורום לבחינת החוק למניעת הטרדה מיני והייתה יו"ר ועדת הביקורת של בנק ישראל. "אני מצטרפת היום למנהיגה שדרכה היא דרכי, ביתה הוא ביתי ויחד נבנה גשר של תקווה לאזרחי ואזרחיות מדינת ישראל", אמרה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully