וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים ברשימת הליכוד: בוטלו שריונים לעולים ולאישה חדשה

20.2.2019 / 14:15

בית הדין של התנועה החליט לבטל את השריונים במקומות ה-25 וה-29, בהם היו אמורים להשתלב קרן ברק וח"כ אברהם נגוסה. בעקבות זאת, מיקי זוהר צפוי להתקדם למקום ה-25, שרן השכל שששובצה במקום לא ריאלי תתקדם למקום ה-27, ואילו ברק תעבור מהמקום ה-25 למקום ה-29

מערכת וואלה!

(בווידאו: נתניהו מברך על תוצאות הפריימריז בליכוד, לפני כשבועיים)

בית הדין של הליכוד החליט היום (רביעי) לבטל את השריון לאשה חדשה במקום ה-25, בו הייתה אמורה להיות קרן ברק, וכן את השריון לעולה חדש במקום ה-29 שבו היה אמור להשתבץ ח"כ אברהם נגוסה.

בית הדין קיבל את העתירות נגד שני השריונים, ובעקבות זאת ח"כ מיקי זוהר צפוי להתקדם למקום ה-25, ח"כ שרן השכל שקודם שובצה במקום לא ריאלי תתקדם למקום ה-27, ואילו ברק תעבור מהמקום ה-25 למקום ה-29. עם זאת עדיין ייתכנו עתירות ושינויים ברשימה עד לאישורה הסופי מחר במזכירות הליכוד.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
ברקע המאמצים להביא לאיחוד בימין: נדחתה פגישת נתניהו ופוטין
הנהגה יחד של בנט ושקד, 50% נשים: הימין החדש הגישה את רשימתה
מחר סוגרים את הרשימות: אנשי גנץ ולפיד במגעים אחרונים לאיחוד

שרן השכל בכנס ליכוד, אווניו, קריית שדה התעופה, 31 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
תקודם למקום ה-25. ח"כ שרן השכל/ראובן קסטרו

השכל נבחרה במקום ה-22 ברשימה הארצית, אך בעקבות השריונים שובצה במקום ה-39 הלא ריאלי. בעקבות תוצאות הפריימריז בליכוד, השכל עתרה יחד עם ח"כ דוד ביטן ומיקי זוהר לוועדת הבחירות של הליכוד נגד הצבתה של ברק בהבטחת ייצוג השמורה לאישה חדשה במקום זה, בטענה שהמועמדת אתי עטיה, שזכתה במחוז דן, מייתרת את הבטחת הייצוג הזו. עם זאת, הוועדה קיבלה את טיעוניה של קרן ברק, שיוצגה על ידי עו"ד עמית חדד, וקבעה כי היא תשובץ במקום ה-25 במשבצת "האישה החדשה" ברשימה. בעקבות זאת עתרה השכל לבית הדין של התנועה בדרישה לבטל את החלטת ועדת הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully