וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג נועדה עם אבו מאזן ברמאללה: "שתי מדינות - אינטרס עליון"

בפתח פגישתם, אמרה יו"ר מרצ כי פתרון שתי המדינות צריך לעמוד על סדר היום של הממשלה הבאה. יו"ר הרשות התייחס להקפאת הכספים ואמר כי "ישראל אחראית לבעיה הכלכלית שלנו כרגע, אך לא נזוז מעמדותינו"

עריכה: טל רזניק

יו"ר מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (ראשון) עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה שברמאללה. בפתח פגישתם של השניים, אמרה זנדברג כי "באנו עם מסר של שלום כדי להעביר שזה האינטרס העליון של מדינת ישראל, ושצריך לעמוד במרכז הבחירות". היא הוסיפה כי "שלום יבטיח את ביטחון ישראל והדרך עוברת במשא ומתן להקמת שתי מדינות. זה מה שצריך לעמוד על סדר היום של הממשלה הבאה".

אבו מאזן דיבר גם הוא בפתח פגישתו עם זנדברג וציין כי "פנינו לשלום ואין לנו אופציה אחרת". "נקטנו בעמדה זו מאז 1948 ואנחנו דבקים בה עד היום", אמר יו"ר הרשות, והוסיף: "דרישתנו היא לדון בגבולות 67. באשר לדברים שצריך לדון בהם, אנחנו מושיטים יד לכל ממשלה בישראל שמאמינה בדברים האלה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
נתניהו וליברמן הבינו, אבל גם דרעי: מי מפחד מ-15 המנדטים האבודים?
נתניהו פנה לפטרונו של אלי ישי כדי למנוע את ריצתו בבחירות - וסורב
כבר לא בורחים מקטטות רחוב: משולש הרמטכ"לים נערך לדו-קרב האחרון

יו"ר מרצ תמר זנדברג ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה שברמאללה, 10 במרץ 2019. אלעד מלכה
זנדברג ואבו מאזן ברמאללה, היום/אלעד מלכה

אבו מאזן התייחס בנוסף להקפאת העברת הכספים לרשות הפלסטינית. "אנחנו פונים לישראל ואומרים - אין לכם זכות להחזיק את הכספים שלנו", קרא. "מדינת ישראל נושאת באחריות לבעיה הכלכלית שאנחנו עוברים כרגע. אבל אנחנו לא זזים מהעמדה שלנו של שתי מדינות ומאבק בטרור, ועומדים על זכותנו לקבל את הכסף. תרבות השלום שאנחנו מפיצים בחברה הפלסטינית תמשיך להתקיים". יו"ר הרשות הוסיף כי "למרות שיש עמדות שונות וקיצוניות, נמשיך לדבוק בדרך הזו. יש לנו הסכמות עם 83 מדינות בעולם להילחם בטרור, ובראשון ארצות הברית וישראל".

בתום פגישתם, אמרה זנדברג כי תכנית השלום של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ עלתה גם היא בפגישתם. "העמדה שלנו היא שאנחנו צריכים לקדם בברכה כל תכנית שתדגיש את שתי המדינות, ירושלים ופינוי התנחלויות. אבו מאזן אמר שמאז העברת השגרירות ואונר"א, הם לא מקיימים שיח עם הממשל האמריקני, והדגיש את המחויבות שלו למשא ימתן ישיר בין הצדדים".

גם ח"כ עיסאווי פריג' השתתף בפגישה ואמר בסיומה: "בתקופת בחירות זה לא דבר פשוט לבוא לכאן. אבל מאז שקמנו, מרצ הולכת עם האמת שלה, והאמת שלה היא שאין תחליף לפתרון שתי המדינות ולמשא ומתן מדיני. מרצ תהיה שותפה לכל ממשלה שתיקח על עצמה את האג'נדה המדינית של יציאה לדרך השלום של משא ומתן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יו"ר מרצ תמר זנדברג ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה שברמאללה, 10 במרץ 2019. אלעד מלכה
זנדברג ואבו מאזן/אלעד מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully