וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי לוי אבקסיס על הצניחה בסקרים: "הקשב הלך לשחקנים החדשים"

10.3.2019 / 18:55

יו"ר גשר שהייתה הבטחת הבחירות מסבירה כי הקריסה שמנבאים הסקרים נובעת מהעברת תשומת הלב לכחול לבן, ואף האשימה את ראשיה בכשלון המגעים לריצה משותפת. "היה פאק באמינות", אמרה. היא הצהירה כי תדרוש את תיק הבריאות בממשלה הבאה: "בתי החולים הפכו למקום מסוכן"

אורלי לוי אבקסיס על הצניחה בסקרים: הקשב הופנה לצונאמי המפלגות/עריכה: שניר דבוש

בצל הצניחה בסקרים, יו"ר גשר אורלי לוי אבקסיס הצהירה הערב (ראשון) כי תדרוש את תיק הבריאות, אם אכן תעבור את אחוז החסימה. את הצניחה במנדטים שמנבאים הסקרים היא מסבירה בהטיית תשומת הלב של המצביעים. "היה צונאמי של הקמת מפלגות וחלוקת הקשב הופנתה לשחקנים חדשים שנכנסו לזירה הפוליטית", אמרה. היא אף עקצה את ראשי רשימת כחול לבן, שעמה ניהלה עד לאחרונה מגעים לריצה משותפת, אך הם כשלו. "הישראלים אוהבים את הגיבורים שלהם ואין לי ספק שגנרלים צריכים לקבל את תשומת הלב שמגיעה להם על מה שעשו למדינה, אבל האם הם יודעים את עבודת הכנסת? את הוועדות השונות?".

היא אף התייחסה לכישלון המגעים עם רשימתו של גנץ והסבירה כי "היה פאק באמינות". "אין פה עניינים אישיים", הסבירה. "אנחנו לא יוצאים איתם לדייט, אנחנו לא בכיס של זה או בכיס של זה, אנחנו ננהל מו"מ ולפי זה נחליט".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"מסע הציד" מבריח את הליכודניקים של הדרום - דווקא לחיק נתניהו
אחרי הכרעת היועמ"ש: כחול לבן מתחזקת, גוש הימין נחלש

אורלי לוי אבוקסיס, מסעדת הקנטה, ת"א 22 בינואר 2019 (לאייטם של דנה ירקצי - בחירות). ראובן קסטרו
"צונאמי של מפלגות". אורלי לוי אבקסיס/ראובן קסטרו

"הסוד הגדול הוא שהזכויות של האזרחים ממש לא מעניינות את המנהיגים שלנו גם אם הם תרמו הרבה למדינה", הוסיפה. "אני לא חוששת מהסקרים, זה בידור להמונים. בכל יום אנחנו מתעוררים למציאות שונה. גם המפלגות הוותיקות הושפעו מאותו צונאמי. הציבור יבין שגשר נשארה נאמנה לאזרחים שנאבקים בשביל חינוך, רווחה ובריאות".

במסיבת העיתונאים שכינסה, הכריזה לוי-אבקסיס כי הדרישה לקבל לידי המפלגה את תיק הבריאות תעמוד בלב קמפיין הבחירות וללוגו המפלגה צורף הכיתוב "שרת הבריאות של ישראל". "מערכת הבריאות קורסת, אלפי אנשים מתים בשנה בשקט בשקט", אמרה. "אם גשר תהיה לשון המאזניים, ראש הממשלה שירצה להקים קואליציה יצטרך לתת לנו את משרד הבריאות ותקציב בהתאם. אם לפני עשרים שנה הפער בינינו למדינות ה-OECD היה מצומצם, היום אנחנו מפגרים ב-20% מאחור. תספרו לי אתם איך יכול להיות מצב שמונעים תרופה מאדם רק כי השם של התרופה זה קנאביס. זה קורה בגלל אדישות, קיפאון מחשבתי וזלזול. בית החולים הפך להיות מקום שלא מתאים אפילו לאנשים בריאים. הוא הפך למקום מסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully