וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הקשה של חזן, גבאי תוקף את גנץ | עדכוני הבחירות

ח"כ חזן פרסם סרטון מתוך המערבון "הטוב הרע והמכוער" בו הוא לכאורה יורה לעבר ח"כ ג'מאל זחאלקה. ח"כ אוחנה דרש מוועדת ההחוץ והביטחון לדון בסוגיית הפריצה האיראנית לטלפון הנייד של גנץ. גבאי: "כחול לבן מגישים לנתניהו את הקולות שלנו על מגש של כסף". עדכונים שוטפים

צילום: אורן חזן

ככל שמועד הבחירות מתקרב, רצף ההתרחשויות בזירה הפוליטית הולך ונעשה צפוף. מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות השונות בדרך לקלפי. כל ההתבטאויות, המהלכים, האיחודים, המתקפות והתגובות של השחקנים המרכזיים ומטות המפלגות - במקום אחד.

14:39

ח"כ אורן חזן מסר בתגובה להגשת התלונה נגדו מצד ח"כ ג'מאל זחאלקה, בעקבות סרטון התעמולה שפרסם כי "אין גבול לחוצפה ולציניות של הטרוריסט זאחלקה, שעושה כמו חבריו המחבלים שימוש ציני בדמוקרטיה הישראלית". חזן, שנראה בסרטון יורה לכאורה לעבר זחאלקה במסגרת מערבון, הוסיף כי "זחלאקה הורשע בטרור וניצל יחד עם חבריו העוזרים של ערפאת את במת הכנסת כדי להסית לרצח חיילי צה"ל ואזרחי ישראל, הסתה שאת תוצאותיה אנו רואים באופן יומיומי. זחלאקה שהילל מחבלים בבתי הכלא ועמד דומיה 'לזכרם' של מרצחים חלאות אדם מעז עוד לדבר על הסתה ולבוא בטענות ולסתום את הפה למפלגת צומת, בראשה אני עומד? בעוד דם יהודי נשפך כמים כתוצאה מהסתה אמיתית, לא חארטה של סרטון הומוריסטי שלו ושל חבריו?!. בכנסת העשרים עמדתי נגדו וגם נגד זוגתו זועבי, סתמתי להם את הפה וגירשתי אותם מהכנסת. כך תעשה מפלגת צומת בראשותי גם בכנסת הבאה". (יקי אדמקר)

13:23

מפלגת העבודה ערכה מסיבת עיתונאים בעקבות חשיפת הקלטות גנץ בחדשות 13, שבהן הוא אומר בשיחות סגורות כי הוא לא שולל ישיבה בממשלת נתניהו. יו"ר המפלגה אבי גבאי אמר כי "כחול לבן מגישים לנתניהו את קולות המחנה שלנו על מגש של כסף".

"כשגנץ אומר בקולו שהוא יישב בממשלה של נתניהו הוא אומר שהוא לא מאמין בלהחליף את נתניהו", אמר גבאי. "ב-2013 יאיר לפיד לקח את קולות המחנה ונתן אותם לנתניהו. מחנה שלם התעורר ביום שלאחר בחירות 2013 והרגיש שרימו אותו. יאיר לפיד לקח את קולות המחנה לברית אחים עם בנט ושקד. ההקלטות מאתמול מוכיחות שהם עלולים לעשות את זה שוב". (דנה ירקצי)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

12:30

ח"כ אורן חזן המתמודד בימים אלה עם מפלגתו "צומת" בבחירות לכנסת, פרסם היום (שלישי) סרטון תעמולה בו הוא יורה לכאורה לעבר דמותו של ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת, בל"ד). חזן, השתמש בסצנת האמבטיה המפורסמת מהמערבון "הטוב הרע והמכוער", וכינה את הסרט שפרסם "הטוב הרע והזחאלקה". בסצנה המדוברת הולבשו פניו של ח"כ חזן על דמותו של טוקו המגולמת במערבון על ידי השחקן אלי ווללך, בעוד שפניו של זחאלקה הולבשו על יריבו. במהלך הסרטון נשמעים ציטוטים של זחאלקה, בהם "לקחתם לנו את הקרקעות", ו"עדיף למות מלשיר את ההמנון". באמצע הדיאלוג, מתחיל קרב יריות בין השניים, שמסתיים בדומה לסצנה במערבון - בירי של חזן לעבר דמותו של חזן. את הסרטון חותם חזן באמירה "כשאתה רוצה למות תמות, אל תאיים" ובקריאה להצביע למפלגתו.

בעקבות הסרטון, ח"כ זחאלקה הגיש תלונה במשטרה נגד ח"כ חזן באשמת הסתה לרצח, ותלונה נוספת לוועדת הבחירות המרכזית, לפסול את התשדיר. "אורן חזן בנוסף להיותו גזען באופן מחריד, מוכיח לנו פעם אחר פעם כמה נמוך הוא יכול לרדת על מנת לזכות במעט קולות על חשבון שנאת ערבים", אמר זחאלקה. "לצערנו הרב, גם בחירות 2019 נגועות ברמות אבסורדיות של גזענות והסתה נגד הציבור הערבי ונבחריו, והסרטון המחליא הזה הוא רק דוגמה אחת מני רבות".

ח"כ אורן חזן בסרטון בחירות חדש: "הטוב, הרע וזחאלקה". אתר רשמי
מתוך הסרטון שהפיץ חזן/אתר רשמי

11:15

חבר ועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים, ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד), פנה הבוקר (שלישי) ליו"ר ועדת החוץ והביטחון אבי דיכטר, בכוונה לקיים דיון דחוף בעקבות הפריצה האיראנית לטלפון הנייד של יו"ר כחול לבן בני גנץ. "מאחר שמדובר במקרה ראשון וחסר תקדים בהיסטוריה של מדינת ישראל, בו מודיעין של מדינת אויב אוחז במידע רגיש על אדם המעמיד עצמו לתפקיד ראש ממשלה - אבקש לקיים דיון סגור בוועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים", כתב בפנייתו. (טל שלו)

מסע"ת כחול לבן בהובלת המועמד לראשות הממשלה בני גנץ, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
התנער מההקלטות. גנץ/ראובן קסטרו

08:27

אחרי חשיפת ההקלטות בחדשות 13 שבהן הוא מודה שאינו פוסל ישיבה בממשלתו של בנימין נתניהו, הבהיר היום (שלישי) יו"ר כחול לבן בני גנץ כי "הדברים בהקלטה נאמרו לפני שנחשפו במלואם פרטי כתבי האישום החמורים נגד נתניהו ובוודאי לפני שהתברר שקיבל 16 מיליון שקל בעסקה סיבובית על הצוללות ושיקר לציבור בנושאים ביטחוניים חמורים".

"אני אומר, לא בהקלטה אנונימית, אלא בגלוי ובקולי: לא אשב עם נתניהו בממשלה", הוסיף גנץ. לפני שלושה שבועות, עם פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנוגע לכוונה להגיש נגד נתניהו כתבי אישום בכפוף לשימוע, הכריז גנץ כי בסיטואציה שנוצרה מפלגתו לא תשב בממשלה. (טל שלו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully