וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ תקף את נתניהו: "הקמפיין שלך משעמם אותי; תעשה סדר בקבינט"

27.3.2019 / 19:22

יו"ר כחול לבן אמר כי ראש הממשלה הפך ל"בית חרושת של השמצות ושקרים מפוארים", כשהוא עוקץ אותו: "הקמפיין שלך משעמם אותי". על המתיחות הביטחונית בדרום: "אפילו את הקבינט אתה לא מרתיע"

צילום: יותם רונן

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו שלו ואמר כי הוא "איבד כל רסן" בקמפיין הבחירות שלו. בנוסף לכך, גנץ התייחס למתיחות הביטחונית ברצועת עזה ואמר: "ביבי, אתה מדבר על הרתעה, אבל בוא נודה: אפילו את הקבינט שלך אתה לא מרתיע".

"מה הייתי עושה אחרת? לא הייתי משלם פרוטקשן לחמאס", אמר גנץ בכנס ראשי מטות בגני התערוכה. "לא הייתי מדליף מהקבינט ולא הייתי נותן לאחרים להדליף מהקבינט. אנחנו מצפים מהמפקדים שידברו בבטחה ובפתיחות. מה, הם צריכים לחשוב שהכול שם זולג החוצה מכל כיוון אפשרי?".

מוקדם יותר היום פרסם מבקר המדינה יוסף שפירא את הדוח שלו, שבו נמצאו ליקויים בהתנהלות המשטרה מול חברת "הממד החמישי" שבראשה עמד גנץ. בתגובה, בליכוד קראו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה. "אני וחבריי עסקנו בביטחון והובלנו לחימה באויב ואני רוצה להבטיח לכם שהמחויבות הראשונה שלי היא לביטחון המדינה ואזרחיה", אמר גנץ.

עוד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: אחרי שנה של הפגנות בעזה, נתניהו סופג פגיעה
גנץ: "אם הייתה לנתניהו דרך שיהרגו אותי - הוא היה עושה את זה"
נציגים בישיבות ומכרז שלא היה: הקשר הלקוי בין המשטרה והחברה של גנץ

בני גנץ, במהלך נאומו בגני התערוכה 27 במרץ 2019. אתר רשמי
גנץ, היום/אתר רשמי

יו"ר כחול לבן הוסיף כי "הרתעה משיגים על ידי הפעלת כוח בצורה שקולה, עוצמתית ומתמשכת, ואם היא לא מושגת צריך להפעיל הרבה יותר כוח. כל מטרה צבאית שאפשר לתקוף אותה היא מטרה ראויה, בכל מקום. מפקדי חמאס וארגונים אחרים צריכים להיות מועדים לפגיעה. צריך לחסל אותם ולא לאפשר להם לעשות תנועות עם הידיים".

גנץ אמר כי "ביבי איבד כל רסן. הוא הפך לבית חרושת של הכפשות, השמצות ושקרים מפוארים. יש לכך סיבה אחת בלבד - הוא הולך להפסיד. הוא יכול להמשיך להשמיץ אותי ולהפיץ שמועות, זה לא יעזור לו". בנוסף לכך, גנץ עקץ את נתניהו, שבחודש אוקטובר האחרון קרא לתושבת קריית שמונה אורנה פרץ "משעממת", ואמר: "תכלס, ביבי, האזרחים בקריית שמונה ושדרות הם מעניינים אותי. הקמפיין שלך משעמם אותי".

לטענת גנץ, נתניהו עומד להפסיד מפני ש"השנאה שלו מתהפכת ומתנפצת עליו. על הכבוד שלי אני יכול למחול. על הכבוד של חיילי צה"ל והמפקדים שלו - בחיים לא. אפשר לעשות החלטות לא נכונות בחיים. על סיכון המדינה בכלל ובפרשת הצוללות - לא מוחל. אתם יודעים למה אתם כל כך מסתבכים בדברים האלה? כי זה מה שקורה כשלא המדינה בראש מעייניך, כשאתה יותר מדי שנים בשלטון".

עוד באותו נושא

הליכוד קרא לחקירה פלילית: "צריך להגיע לאמת - כי גנץ מסתיר אותה"

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת ממשלה, 10 במרץ 2019. רויטרס
נתניהו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully