וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובת איחוד הימין לדרישת בנט לתיק הביטחון: ראשות ועדת חוץ וביטחון

31.3.2019 / 17:07

בעוד שבנט מכוון למשרד הביטחון, לוואלה! NEWS נודע כי באיחוד מפלגות הימין מתכוונים לדרוש את ראשות הוועדה במו"מ להרכבת הקואליציה, ולייעד לתפקיד את ח"כ מוטי יוגב. במפלגה מקווים שאם יוגב יפקח על מדיניות הממשלה בתחום ההתיישבות, "יהיה הרבה יותר קשה להתנתק מיו"ש"

סטילס: ראובן קסטרו, עיצוב גרפי: אביחי ברוך, עריכת וידאו: ניר חן

איחוד מפלגות הימין תדרוש את ראשות ועדת חוץ וביטחון במשא ומתן הקואליציוני להרכבת הממשלה הבאה - כך נודע לוואלה! NEWS. במפלגה רואים בכך תשובה לדרישה של יו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט לקבל לידיו את תיק הביטחון בממשלה הבאה, ומציינים כי ייעדו את התפקיד לאל"מ במיל' ח"כ מוטי יוגב.

גורם בכיר במפלגה אמר לוואלה! NEWS כי "בשבוע האחרון שבו הנושא הביטחוני עלה שוב לסדר היום, ישנם גורמים שלא מפסיקים לנסות להביך את ראש הממשלה בקמפיין בחירות. לצד הסיכום שלא שלא נתקוף את נתניהו, יש לנו עמדה ביטחונית מוצקה בנוגע להתנהלות צה"ל בשבוע האחרון ולשם כך יש לנו בדיוק את האדם המתאים לתפקיד הזה, שנועד בין היתר לפקח על התנהלות מערכת הביטחון בכל החזיתות".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גיוס, שבת וגיור - גפני בנאום בחירות פנימי: "לטפל במלחמה גדולה"
סמוטריץ' באולפן וואלה! NEWS: "גנץ מועמד שפוי, אך הוא רע ליהודים"
"נזק הפיצול": אתגר המפלגות הערביות בבחירות ללא הרשימה המשותפת

מוטי יוגב במסיבת עיתונאים של הבית היהודי להצגת מועמדותה של יפעת ארליך, בית סוקולוב, 13 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
"יוכל לפקח על מדיניות משרדי הממשלה בהתיישבות". יוגב/ראובן קסטרו

במפלגה מציינים כי יוגב, חבר במפלגת הבית היהודי הנמנית עם האיחוד, הוא בעל ניסיון ביטחוני ופרלמנטרי, ובמהלך הקדנציה האחרונה ניצל את מעמדו כיו"ר ועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון כדי לקדם שורה של תכניות אב של מדינת ישראל ביהודה ושומרון - תוך כדי שיתוף פעולה עם משרדי הממשלה. בין היתר, ציינו את תכנית אב לתחבורה הכוללת עשרות פרויקטים אותה מממן משרד התחבורה, תכנית אב לתשתיות (חשמל ומים) שמקודמת במשרד התשתיות, תכנית אב לאיכות הסביבה ועוד.

גורמים בבית היהודי מסרו כי "ברור לנו שבשלב הזה לא יהיה קל להעביר חוק להחלת ריבונות ביהודה ושומרון, אבל כיו"ר הוועדה יוכל יוגב לפקח על מדיניות משרדי הממשלה בהתיישבות. אם תכניות האב הללו ימשיכו להתקדם, יהיה הרבה יותר קשה להתנתק מיהודה ושומרון, גם אם תכנית של נשיא כזה או אחר תעלה על הפרק". יוגב מכהן כיום לאחד הח"כים הפעילים בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, והוא יו"ר של שמונה ועדות משנה נוספות לצד ועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איילת שקד ונפתלי בנט בהצהרה מיוחדת, בחירות 2019, מפלגת הימין החדש, 29 דצמבר 2018. ראובן קסטרו
באיחוד מפלגות הימין אמרו עליהם כי "רק לדבר בסיסמאות זו קשקשנות". בנט ושקד/ראובן קסטרו

באיחוד מפלגות הימין תקפו אתמול את שרי הימין החדש נפתלי בנט ואיילת שקד, ברקע הביקורת של השניים נגד התנהלות נתניהו סביב המצב הביטחוני בדרום הארץ. "יש מי שאוהבים ללכת עם ולהרגיש בלי. מי שמאמין שההסכם עם החמאס הוא כניעה - שיתפטר", אמרו במפלגה. "לבצע זו מחויבות. רק לדבר בסיסמאות זו קשקשנות". את הדברים אמרו מיד לאחר שבנט ושקד הצהירו כי יצביעו בקבינט נגד ההסכם עם חמאס, ככל שזה יובא לאישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully