וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדים נגד לפיד אחרי הריאיון לוואלה! NEWS: "מבחינתנו הוא מוקצה"

מספר 2 בכחול לבן טען כי יש הרבה מה לדבר עם החרדים, ותוצאות הבחירות יכריעו את התנגדותם הנחרצת אליו ולמפלגתו. מנגד, יו"ר יהדות התורה כינה את לפיד "גדול רודפי החרדים של כל הזמנים", והצהיר כי אין סיכוי שיישב בממשלת גנץ. ש"ס: נמליץ על נתניהו לראשות הממשלה

צילום סטילס: ראובן קסטרו. עריכת ווידאו: נועה לוי. גרפיקה: אביחי ברוך

מספר 2 במפלגת כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, אמר היום (רביעי) בריאיון לוואלה! NEWS כי הוא סבור שתוצאות הבחירות יכריעו את ההתנגדות הנחרצת והבוטה של הסיעות החרדיות אליו ולמפלגתו. לדבריו, "עסקנים חרדים בזמן בחירות אומרים הרבה דברים. יש לי יחסים סבירים עם חלק גדול מהפוליטיקאים החרדים".

עוד הוסיף לפיד כי "יש עולם שלם של חרדים צעירים שאומרים כל הזמן למפלגות החרדיות: 'לפיד צדק'. אנחנו רוצים להשתלב, אנחנו לא רוצים להיות עניים. יש הרבה מה לדבר עם החרדים. הבחירות יגמרו, כולם ידברו עם כולם. ככה זה תמיד".

יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן הגיב לדברי לפיד והדגיש כי "לראשונה הודיעה יהדות התורה לפני הבחירות על מי תמליץ לנשיא לראשות הממשלה והוא בנימין נתניהו, ורק הוא". סגן שר הבריאות הצהיר כי "גנץ בחיבורו ללפיד, מי שהיה לשר האוצר הכושל ביותר בתולדות המדינה וגדול רודפי החרדים של כל הזמנים הוביל לכך שאין כל סיכוי בעולם שנשב עם לפיד-גנץ בכל קונסטלציה אפשרית".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
סמוטריץ נגד בנט: "להצביע למישהו שלא מחויב זה להיות פראייר"
בכיר בקמפיין בליכוד: לא הפעלנו רשת בוטים, הכל קשקוש
פייגלין: "החירות היא תנאי שיום אחד נבנה את בית המקדש"

יאיר לפיד בראיון באולפן וואלה! לקראת בחירות, 3 באפריל 2019. ראובן קסטרו
"יחסים סבירים עם רוב הפוליטיקאים החרדים". לפיד/ראובן קסטרו

"אזרחי ישראל מספיקים אינטליגנטים להבין שלפיד היטל בהם במשחק כפול ושקרי כשניסה להסתיר את עמדותיו נגד החרדים, כי לפיד הבין שזה לא מביא קולות", תקף ליצמן את יו"ר יש עתיד. "אבל מה לעשות, היום כולם יודעים את האמת: לפיד נשאר אותו לפיד. רווי שנאה והסתה, מלא שקרים ואחיזת עיניים. חיזוריו הבוטים למפלגות החרדיות הפכו מביכים ומבזים ונענו בסירוב מוחלט. מבחינתנו הוא מוקצה מחמת כל הסיבות שבעולם".

ליצמן כינה את לפיד: "האיש שפגע בנו, השפיל אותנו, החרים אותנו, גזל מלחם ילדנו ולא השאיר כל אבן בניסיונותיו להרוס את צביון היהודי של המדינה ואת זכויות הציבור החרדי". עוד הוסיף כי "בחסדי שמים נפטרנו ממנו אחרי שנתיים ובירכנו ברוך שפטרנו. סיימנו את הסיוט הנורא שהיה עלינו בשנתיים האיומות של גזירות לפיד ולא נחזור לשם בעולם".

עוד באותו נושא

לפיד באולפן וואלה! NEWS: "אני מאמין לגנץ - לא להדלפות"

לכתבה המלאה
ישיבת ממשלה, 6 בינואר 2019. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
"לפיד נשאר אותו לפיד". ליצמן/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

לדבריו, "כשניערתי את החליפה שלי כשלפיד נגע בי, הסתכלו עליי מוזר, הייתי בעבר היחיד שהחרים אותו. היום כולם כבר מבינים את גודל הסכנה. הוא לא שינה את דרכו, את דעתו ועמדותיו".

גם במפלגת ש"ס הצהירו בעקבות הריאיון כי המפלגה תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה. "ש"ס לא תשב בממשלת גנץ-לפיד, שדוגלת באג'נדה אנטי-דתית ואנטי-חברתית, שמטרתה להרוס את המסורת והיהדות, לפגוע בחלשים ולהפוך את ישראל ממדינה יהודית למדינה אזרחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully