וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוהרים לרחובות: הפוליטיקאים יצאו לשטח במאבק האחרון על כל קול

ארבעה ימים לבחירות, ראשי המפלגות וחברי רשימותיהם ביקרו מצביעים בשכונות, בצמתים ובשווקים ברחבי הארץ. נתניהו קרא לתומכים שהגיעו מחוץ למעונו כי "שלטון הימין בסכנה", וגנץ הבטיח כי "בשלישי המדינה תתהפך". גבאי וזנדברג ביקרו במאהל מחאת תושבי העוטף בת"א

אתר רשמי

ראשי המפלגות ובכירי הרשימות יצאו היום (שישי) לרחובות ברחבי הארץ, נפגשו עם הבוחרים וקראו להם לתמוך בהם בבחירות. ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אל תומכי הליכוד שהגיעו לתמוך בו מחוץ למעונו בירושלים ופתח בקמפיין במטרה לשתות קולות ממפלגות גוש הימין, ואילו ראשי כחול לבן, שמקווים לשמור על הפער שמנבאים להם הסקרים, ביקרו ברחובות ובירושלים. בעבודה ממשיכים בניסיון להחזיר את הבוחרים ובמרצ וכולנו נאבקים לעבור את אחוז החסימה.

"שלטון הימין בסכנה", פנה נתניהו לתומכיו. "כרגע הם מובילים עלינו, לפיד וגנץ, בארבעה-חמישה מנדטים. אם אנשי הימין לא מתעשתים והולכים כאיש אחד לקלפי ומצביעים ליכוד - תקום כאן ממשלת שמאל של לפיד וגנץ. כדי שזאת תהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, צריך להצביע רק לליכוד".

גם בכירי הליכוד בחרו להיפגש היום עם הציבור. גדעון סער ביקר בשוק ראש העין והשרה מירי רגב הגיעה לשוק הכרמל בתל אביב. "חברות חברים אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של הבחירות", קראה רגב. "כרגע מפלגת לפיד-גנץ עוברת אותנו במנדטים. אוי ואבוי אם הליכוד יפסיד את הבחירות האלה. חייבים לצאת מהשאננות".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
ארבעה ימים לבחירות: לפיד ייפגש עם נשיא צרפת מקרון בפריז
לנצח את גנץ - ולשמור על הימין מקריסה: המלכוד של נתניהו
"היסטריית מסרונים": הקרב בתחתית על הקולות בין כולנו וגשר

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לפעילים מחוץ למעונו בירושלים, 5 באפריל 2019. צילום מסך
יצא לתומכיו מחוץ למעון בירושלים. נתניהו, היום/צילום מסך
גדעון סער בביקור בשוק הכרמל בתל אביב, 5 באפריל 2019. גדעון סער לניצחון הליכוד, אתר רשמי
סער בביקור בראש העין, היום/אתר רשמי, גדעון סער לניצחון הליכוד

יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיע לפעילות שטח בצומת ביל"ו, יחד עם כמה מחברות רשימתו מיקי חיימוביץ', קארין אלהרר ופנינה תמנו-שאטה. "כיף להיות כאן היום עם כולכם", אמר גנץ. "אני מבקש שתדעו - אין מקום להתלבט או להסתלבט. כל אחד צריך לדחוף קדימה עד יום הבחירות. קו הסיום נמצא קרוב אלינו. ביום שלישי יש הכרח היסטורי והזדמנות היסטורית. אנחנו הולכים לעשות את זה ביחד. ביום שלישי כל מה שאנחנו רואים פה במדינה יתהפך: אנחנו נבוא לעבוד בשביל המדינה ולא נדרוש שהמדינה תעבוד בשבילנו".

חברו להנהגה אשכנזי ביקר בירושלים יחד עם אבי ניסנקורן, ח"כ מיקי לוי ועשרות פעילי הרשימה. "אנחנו מרגישים שיש הזדמנות", אמר. "היום הכי חשוב זה יום שלישי. אנחנו מטר מהניצחון. כל קול קובע".

יו"ר כחול לבן בני גנץ במפגש שטח עם פעילים בצומת ביל"ו, 5 באפריל 2019. אתר רשמי
"אין מקום להתלבט או להסתלבט". גנץ, היום/אתר רשמי
גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן בביקור בירושלים, 5 באפריל 2019. אתר רשמי
גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן עם פעילי כחול לבן בירושלים, היום/אתר רשמי
חברות רשימת כחול לבן מיקי חיימוביץ', קארין אלהרר ופנינה תמנו-שאטה במפגש שטח עם פעילים בצומת ביל"ו, 5 באפריל 2019. אתר רשמי
חברות רשימת כחול לבן, היום/אתר רשמי

גבאי הגיע בליווי מספר 2 טל רוסו וחברי מפלגה נוספים לתמוך בתושבי העוטף שהגיעו לתל אביב במחאה על המצב הביטחוני. "אני אומר לכל מי שאנחנו פוגשים - לכו עם האמת שלכם. כשאתם הולכים עם האמת שלכם - אתם אף פעם לא מתחרטים. תצביעו לדרך שאתם באמת מזדהים איתה תצביעו לנבחרת שאתם באמת סומכים עליה, תצביעו למפלגה שבאמת מחויבת לשינוי".

גם זנדברג ביקרה במאהל בשדרות רוטשילד ואמרה למפגינים: כל המדינה מאחוריכם. כשנפל טיל במושב משמרת אמרתי שאני מצפה שהממשלה תגיב בדיוק באותו אופן כאילו נפל טיל בעוטף עזה. את המציאות של עוד מבצע צבאי ועוד טיל ועוד אזעקה ועוד ילד בטראומה חייבים לעצור. את הדרך של עוד מלחמה ניסינו כל כך הרבה פעמים וזה לא עובד. אין לזה פתרון בשדה הקרב, אלא רק בשדה המדיני. אם יש משהו שאתם יודעים טוב ממני זה שהגורל של שני העמים תלוי זה בזה".

יו"ר מרצ תמר זנדברג במאהל המחאה של תושבי עוטף עזה בשדרות רוטשילד תל אביב, 5 באפריל 2019. אתר רשמי
זנדברג במאהל המחאה של תושבי עוטף עזה בשדרות רוטשילד, היום/אתר רשמי

שר האוצר משה כחלון ערך אמש כנס בבאר שבע, שם תקף מפלגות ימין קטנות נוספות, ואמר כי "פייגלין אומר שאין צורך בקצבאות ילדים, ואין צורך באחריות חברתית. אני מציע לכם להאמין לו". את בנט תקף על כך שהוא מתמקד בסוגיה הביטחונית ואמר כי "אני איש המחנה הלאומי, אבל יש גם את עם ישראל. צריך תשתיות גם בדימונה, ירוחם, באר שבע, נתיבות ושדרות. הם אומרים את זה בגלוי שהם הולכים לפגוע בשכבות החלשות".

בתוך כך, במפלגות הימין יצאו נגד דבריו של נתניהו, שלדבריהם מחליש את גוש הימין. יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏מדהים לראות איך נתניהו עובד בדיוק לפי תסריט הגוועלד שהיה ידוע לכולם מראש. רק שהפעם, בניגוד לבחירות הקודמות, הוא משחק באש והאש הזו עלולה לכלות את כל גוש הימין. אסור ליפול למניפולציה הזו".


(עדכון ראשון: 13:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully