וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין הצביע בי-ם: "מקווה שבפעם הבאה אצביע עם רעייתי נחמה"

9.4.2019 / 10:23

נשיא המדינה הצביע בקלפי בשכונת בית הכרם בבירה, והדגיש כי "לא נשיא ולא ראשי מפלגות יקבעו מי יהיה ראש ממשלה. היחידים שיקבעו מי יהיה ראש ממשלה זה אתם. הצבעתו של כל אזרח ואזרח חשובה ביותר לעיצוב החברה בישראל". בשבוע שעבר חלה הידרדרות פתאומית במצבה של ריבלין

ראשי המפלגות יצאו להצביע ברחבי הארץ: "הולכים לדרך חדשה"/צילום: מערכת וואלה

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הצביע הבוקר (שלישי) בקלפי ביפה נוף בשכונת בית הכרם בירושלים, ואמר כי הוא מקווה להצביע גם בפעם הבאה עם רעייתו נחמה. "במשך 50 שנה רעייתי ואני הצבענו יחד, אני מלא תקווה ותפילה, ובטוח שנעשה זאת גם בפעם הבאה כאן, במקום מגורינו הקבוע", אמר הנשיא.

בנוסף קרא ריבלין לאזרחי ישראל לצאת ולהצביע, ואמר כי "לא נשיא, לא ראשי המפלגות ולא ראש הממשלה יקבעו. היחידים שיקבעו מי תהיה הממשלה וראש הממשלה הבאים זה אתם. כדי שזה יקרה אתם חייבים לקבל החלטה משמעותית לגבי המשך דרכה של מדינת ישראל. חייבים ללכת להצביע גם אם לפעמים קשה הדבר". נשיא המדינה המליץ להורים לקחת איתם את ילדיהם אל הקלפי, כאקט חינוכי: "קחו אותם איתכם שילמדו את דרכה של הדמוקרטיה. לכו להצביע! הצבעתו של כל אזרח ואזרח חשובה ביותר לעיצוב החברה בישראל".

לקריאה נוספת:
ריבלין ביקר את רעייתו: "אני מעודד, נחמה שלי היא אישה חזקה"
עקב הידרדרות במצב רעייתו: ריבלין קיצר את ביקורו בקנדה

נשיא המדינה ראובן ריבלין מצביע בירושלים, 9 באפריל 2019. מארק ניימן לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה ראובן/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן לע"מ

בשבוע שעבר חלה הידרדרות פתאומית במצבה של נחמה ריבלין, והיא טופלה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, בעקבות קוצר נשימה חריף על רקע לבבי. זאת, לאחר שלפני כשלושה שבועות הושתלה בריבלין ריאה בניתוח מורכב שארך כמה שעות והובל על ידי פרופסור דן ערבות, מנהל מערך ניתוחי לב-חזה בבית החולים בילינסון ולווה על ידי רופאה האישי של ריבלין, פרופסור מרדכי קרמר, מנהל מערך ריאות בבית החולים. למחרת היא נותקה ממכונות ההנשמה ותקשרה עם הצוות הרפואי ובני משפחתה. שבוע לאחר מכן, עברה רעיית הנשיא הליך כירורגי נוסף בהמשך להשתלת הריאה.

ריבלין נזקקה לניתוח בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות. היא מורדמת ומונשמת בבית החולים בילינסון, עד שתשוב לנשום בכוחות עצמה. התורם הוא יאיר יחזקאל חלבלי, צעיר בן 19 שטבע באילת שבוע לפני כן. איברים נוספים מגופו הושתלו גם הם בחולים שהמתינו להשתלה.

עוד באותו נושא

"כוחנו באחריות המשותפת": הנשיא ריבלין קורא לאזרחים לצאת להצביע

לכתבה המלאה
רובי ונחמה ריבלין במוזיאון היהודי בפולין 2014. AP
ראובן/AP
  • עוד באותו נושא:
  • בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully