וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי-אבקסיס לא מצטערת שהתמודדה לבד: "לא רציתי להיות עלה תאנה"

לאחר פרסום תוצאות הבחירות, לפיהן לא תעבור את אחוז החסימה, יו"ר גשר אמרה כי "צריך לחכות זו הייתה רכבת הרים מטלטלת. באנו עם סל ערכים. במערכת הבחירות המטורפת הזו שהייתה, הדברים הענייניים נדחקו קצת הצידה"

יו"ר מפלגת גשר מקווה לעבור את אחוז החסימה, למרות הסקרים: "היינו בעיקר בלבבות של האנשים בקמפיין, לא על שלטי חוצות"/צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

לאחר תוצאות האמת, הצופות שלא תעבור את אחוז החסימה, יו"ר גשר אורלי לוי אבקסיס אמרה הלילה (רביעי) כי "צריך לחכות לתוצאות האמת אבל זו הייתה רכבת הרים מטלטלת. באנו עם סל ערכים. מה שאנחנו רוצים ללמד את הילדים שלנו זה לכו עם האמת שלכם, אל תרפו גם כשרוצים לשבור את הרוח שלכם. במערכת הבחירות המטורפת הזו שהייתה, הדברים הענייניים נדחקו קצת הצידה".

כשנשאלה האם היא מצטערת על כך שלא חברה לאף מפלגה, השיבה: "לא, כי לא הייתי מוכנה להיות עלה תאנה ובשביל ג'וב לוותר על הערכים האלו".

בנוסף לכך, בחשבון הטוויטר שלה כתבה לוי-אבקסיס כי "רצינו באמת ובתמים לטפל בבעיות היומיום של החברה שלנו. כל קול שקיבלתי נתן לי הרגשה שיש ניצוץ שמאמין בערכים האלה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
אחרי המדגמים - גנץ: "ניצחנו"; נתניהו: "אתחיל בהרכבת הממשלה"
מפלגת העבודה התרסקה במדגמים; גבאי: "אכזבה עצובה ומכה"
בנט אופטימי: "הימין החדש יעבור, רק סבלנות"

בבוקר יום הבחירות, הגיעה לוי-אבקסיס לבית הוריה לקבל מהוריה חום ועידוד להמשך היום הארוך. "אני באה לקבל חיבוק, ברכה לדרך ולכוס תה מאימא", אמרה לוי-אבקסיס וזכתה לנשיקות מהוריה.

"אורלי אמיצה, אמינה. יצאה לדרך ואנחנו מלווים אותה בברכה ומחזיקים לה אצבעות", אמר אביה וסגן ראש הממשלה לשעבר, דוד לוי. "יש לה תרומה חשובה מאד במערכה למען האזרח. הנושאים החברתיים קרובים ללבה ואנחנו מחזקים אותה".

עוד באותו נושא

"אנחנו בלי תקציב, רק עם נשמה": אורלי לוי בקרב מול אחוז החסימה

לכתבה המלאה
יו"ר גשר אורלי לוי מחוץ לקלפי בקיבוץ רשפים, 9 באפריל 2019. שלומי גבאי
אורלי לוי-אבקסיס מחוץ לקלפי בקיבוץ רשפים, אתמול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully