וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: "ייתכן שנוכל לפתח מהלכים פוליטיים, יש על מה להיות גאים"

10.4.2019 / 11:23

עם פרסום התוצאות המסתמנות בבחירות כתב יו"ר כחול לבן לחבריו לסיעה כי "הדיווחים מספרים את סיפורם הלא סופי" וכי ייתכן שעוד יהיו תנועות במפת המנדטים. "הישג היסטורי חסר תקדים באמתחתנו"

עריכה: איתי עמרם

עם פרסום התוצאות העולות מספירת 97% מהקולות בבחירות לכנסת ה-21, אמר היום (רביעי) יו"ר כחול לבן בני גנץ כי "יש על מה להיות גאים". גנץ, שמפלגתו קיבלה 35 מנדטים בשוויון עם הליכוד, כתב הבוקר לחבריו לסיעה: "בוקר טוב. כן, בוקר טוב! הדיווחים מספרים את סיפורם הלא סופי". לדבריו, "ייתכן שיהיו תנועות אלקטורליות" ו"ייתכן שנוכל לפתוח מהלכים פוליטיים כאלה או אחרים".

עוד אמר גנץ כי אין במספרים "כדי להסתיר את שמש התקווה אותה הענקנו לעם ולחברה בישראל. הם, בוחרינו, ביקשו תקווה ואנחנו נתנו להם אותה. הם רצו דרך אחרת ואנחנו שרטטנו אותה".

יו"ר כחול לבן הוסיף כי "לא ניסוג מחובתנו הציבורית לייצג למעלה ממיליון אזרחים שביקשו מאיתנו משהו אחר. הישג היסטורי חסר תקדים באמתחתנו. יש לנו על מה להיות גאים ונהיה כאלה".

בחירות 2019 - עוד בוואלה! NEWS:
בלי אחיזה במציאות: "נאום הניצחון" של בני גנץ היה מופע מעורר חמלה
הדרום עם נתניהו, ת"א עם כחול לבן: תוצאות הבחירות לפי יישובים
כל הפנים והשמות: כך צפויה להיראות הכנסת ה-21

גנץ ביציאה מביתו, ראש העין, 10 באפריל 2019. ראובן קסטרו
"הם ביקשו תקווה ונתנו להם אותה". גנץ, ביציאה מביתו, היום/ראובן קסטרו
הורדת שלטי כחול לבן, ראש העין, 10 באפריל 2019. ראובן קסטרו
הורדת שלטי כחול לבן בראש העין, היום/ראובן קסטרו

מחוץ לביתו הבוקר, בדרכו להיפגש עם חברו להנהגת המפלגה יאיר לפיד, אמר גנץ כי הוא "חוזר ומדגיש שמדובר בהישג היסטורי" ושבמפלגתו ממתינים לתוצאות האמת. "אני יודע שחיכיתם הרבה זמן, בכל זאת שווה לצבור שעת שינה. זה בוקר חדש אנחנו מתעוררים לדיווחי אמת שהולכים ומתפתחים", אמר. "מעולם לא קמה מפלגה כל כך גדולה, כל כך משמעותית עם כל כך הרבה אנשים טובים בכל כך מעט זמן".

נתניהו וגנץ הכריזו על ניצחונם

אתמול, עם פרסום תוצאות מדגמי הטלוויזיה שצפו בחלקם יתרון לגנץ, הוא יצא אל פעיליו ראשון והצהיר כי הוא המנצח בבחירות. "העם והחברה שלנו בחרא להתאחד, לחבר ולברוח מהפילוג", אמר גנץ, שקרא לנשיא המדינה להטיל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה.

"בחרתם בי, בחרתם בשותפים שלי, מאמין בגישה שניתן לחבר דברים. זה לא דבר שאיננו ניתן לביצוע. רוצה להודות ליאיר, בוגי, גבי על דרך משותפת. אף אחד מאיתנו לא היה יכול לעשות שום דבר לבדו והשלם גדול מסך חלקיו, תודה רבה". ביחס לנתניהו אמר גנץ כי "אני רוצה לומר שלמרות המחלוקות ביננו, נתעלה מעל משקעים וכעסים שנצברו, כי כפי שהוא אמר המפלגה הגדולה היא צריכה לקבל את המנדט מהנשיא ולהרכיב את הממשלה הבאה".

מנגד, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא למטה הבחירות והכריז על ניצחונו. "נקים ממשלת ימין, אך אהיה ראש הממשלה של כולם", אמר נתניהו.

(עדכון ראשון: 9:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully