וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ ולפיד הבהירו: למרות השמועות, הסכם הרוטציה במפלגה יימשך

2.6.2019 / 22:16

במפלגה הבהירו כי "למרות הספקולציות והשמועות השקריות כחול לבן תתמודד באותה מתכונת, כולל הרוטציה בין גנץ ללפיד כפי שסוכמה והובאה בפני הציבור". ההצהרה מתפרסמת על רקע קריאות לביטול ההסכם בין השניים, בין השאר על ידי ח"כ גבאי שקרא לאיחוד בין המפלגות

צילום: הכנס הישראלי-חברתי של קרן ברל כצנלסון, עריכה: איתי עמרם

במפלגת כחול לבן הבהירו הערב (ראשון) כי קיום הרוטציה בין חברי הכנסת יאיר לפיד לבין בני גנץ יימשך כפי שסוכם. "למרות הספקולציות והשמועות השקריות, 'כחול לבן' תתמודד בבחירות הבאות באותה מתכונת שהביאה להישג עצום של 35 מנדטים לפני חודשים ספורים, כולל קיום הרוטציה בין גנץ ללפיד, בדיוק כפי שסוכמה בהנהגה המשותפת והובאה בפני הציבור", נמסר. בישיבת הסיעה מחר בשעה 12 וחצי יימסרו פרטים נוספים.

במהלך פיזור הכנסת בשבוע שעבר הבהיר ח"כ לפיד כי הסכם הרוטציה בינו לפיד גנץ יימשך. אולם לפי פרסום בסוף השבוע ב"הארץ", בכירים במפלגת כחול-לבן סברו כי לאור ההזדמנות השנייה שקיבלה המפלגה בבחירות הקרובות, יש לשקול את ביטול הסכם הרוטציה לראשות הממשלה בין בני גנץ ליאיר לפיד, כדי לאפשר הקמת קואליציה עתידית עם החרדים.

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גבאי: "ייערכו בחירות לראשות מפלגת העבודה, ללא בחירות לרשימה"
בין מס' 1 לאגף 10: במאמץ להפוך משפיט לשליט - לכל אחד יש מחיר
רוסו על אפשרות החבירה למפלגה אחרת: "לא פוסל כרגע שום דבר"

מסע"ת כחול לבן, גני התערוכה 31 במרץ 2019. שריה דיאמנט, אתר רשמי
ימשיכו ברוטציה למרות הקריאות לבטלה. ח" לפיד וגנץ/אתר רשמי, שריה דיאמנט

בהמשך לכך, משה (בוגי) יעלון, ממנהיגי כחול לבן, התייחס בריאיון ל"כאן" רשת ב' לנושא ואמר כי "נצטרך לשנות את הגישה בנוגע לחרדים בקמפיין הקרוב". לדבריו, "אני לא מקבל את הנחת היסוד שלא נגיע לתוצאה שתעזור לנו להקים קואליציה, נגיע למצב שכולם, כולל החרדים, יבינו שאנחנו אלה שנרכיב את הממשלה".

ח"כ אבי גבאי (עבודה) התייחס גם בסוף השבוע לנושא ברקע הקריאות לאיחוד בין המפלגות, ואמר כי יש לבטל את הרוטציה בכחול לבן בין גנץ ללפיד כדי לשנות את המצב. "צריך מיזוגים וצריך לבטל את הרוטציה המטופשת בכחול לבן. כחול לבין היא זו שצריכה להוביל את המחנה ולדאוג שהמחנה יהיה גדול. צריך לתת להם לקבל את ההחלטות כי בצד השני נתניהו לוקח את ההחלטות עבור כולם".

עוד באותו נושא

גבאי: העבודה תתמזג בבחירות הקרובות עם מרצ או עם כחול לבן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ לפיד ואשכנזי, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדברים שאמר בפאנל בהנחיית עיתונאית וואלה! NEWS טל שלו בכנס קרן ברל כצנלסון בתל אביב, אמר גבאי כי מפלגתו תתמזג או עם מרצ או עם כחול לבן. "אצלנו כל אחד מקבל את ההחלטות שלו וככה לא מנצחים. כחול לבן מבחינתנו מובילה את המחנה וצריך להיות מיזוג. במפלגת העבודה יש הרבה מאוד אנשים שהזהות האידיאולוגית שלהם היא מוחלטת עם מרצ ויש כאלה עם כחול לבן אבל זה לא מעניין. צריך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully