וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ מתחייב: "אין שום סיכוי לחבור לברק או מרצ"

יו"ר העבודה אמר בריאיון לגלי צה"ל כי "חיבור כזה מקים את החומות שמונעות מאוכלוסיות נוספות להתחבר אלינו". על פי ההערכות, הצטרפותה למפלגה של יו"ר גשר, אורלי לוי-אבקסיס, צמצמה משמעותית את הסיכוי לאיחוד בשמאל

צילום: אבי כהן

יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ אמר הבוקר (ראשון) כי "אין שום סיכוי לחבור לברק או מרצ". בריאיון לגלי צה"ל אמר פרץ כי "חיבור כזה מקים את החומות שמונעות מאוכלוסיות נוספות להתחבר אלינו".

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ המשיך לתקוף את פרץ ואמר אתמול כי "קול לעבודה הוא קול לנתניהו". באירוע שבתרבות ברעננה גינה הורוביץ את האיחוד בין העבודה בראשות פרץ ליו"ר גשר אורלי לוי אבקסיס. "במקום איחוד גדול הוא בחר בשריון קטן כדי לפנות ימינה לכיוון ממשלת נתניהו", ציין. "מתנגדי נתניהו שמרו נפשכם מפרץ ואורלי לוי, הם הראשונים שיערקו לממשלת נתניהו".

עמיר פרץ ואורלי לוי מודיעים על איחוד - 18 יולי 2019. קובי ריכטר/TPS, מערכת וואלה!
לא יחברו לכוחות נוספים. פרץ ולוי-אבקסיס/מערכת וואלה!, קובי ריכטר/TPS

במקביל, פרץ הבהיר כי לא יישב בממשלה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו, "אנחנו לא נשב עם נתניהו תחת כתב חשדות וכתב אישום ולא נכנס לממשלה עם חוק הלאום, חוקי חסינות וגזענות. נתניהו הפך לנטל על ישראל. הוא זנח את הפריפריה, הפקיר את מגזר המיעוטים בישראל ומי שלא מוכן לתת שוויון למיעוטים בחברה מאבד את התוקף המוסרי להוביל את המדינה".

הצטרפותה של לוי אבקסיס לשורות העבודה מהווה הישג עבור יו"ר המפלגה פרץ, שהבטיח בקמפיין הבחירות שלו כי יצליח להביא קהלים חדשים במערכת הבחירות הקרובה. עם זאת, החבירה ללוי אבקסיס, שהשקפת עולמה מתאפיינת בתפיסה ימנית יחסית, מצמצמת משמעותית את הסיכוי לאיחוד בשמאל. פרץ הודיע ליו"ר מרצ ניצן הורוביץ כי הוא מפסיק את המגעים לאיחוד אפשרי עם המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully