וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: שומע גמגום של החברים מימין; שקד - אנשיך אמרו שתלך עם גנץ

ראש הממשלה פנה אל מצביעי הימין ורמז כי ראשי הימין המאוחד מגמגמים לגבי המלצתם על המועמד להרכבת הממשלה. בתגובה, תקפה יו"ר המפלגה את דבריו: "במקום לריב עם השותפות הטבעיות, עדיף למקד מאמצים בהגדלת הגוש"

צילום: ערוץ 7, עריכה: טל רזניק

מתיחות בימין - כל הפרטים

  • נתניהו: "שומע את הגמגום של החברים בימין"
  • על הימין המאוחד: "נקווה שיעברו את אחוז החסימה"
  • שקד בתגובה: "די לזרות חול בעיני הציבור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שישי) כי הוא "שומע את הגמגום של החברים בימין". נתניהו פנה אל מצביעי הימין והבהיר כי "מי שאומר אני רוצה את נתניהו בראש ממשלת ימין יצביע ליכוד ולא יגיד טוב אני אתן זה למישהו אחר ונדאג, נקווה שיעברו את אחוז החסימה, נקווה שאם יעברו את אחוז החסימה גם ימליצו על נתניהו".

יו"ר הימין המאוחד איילת שקד הבהירה בתגובה כי "אנחנו הימין האידיאולוגי היחידי. אמרנו שנמליץ על מועמד הימין, שזה נתניהו. די לזרות חול בעיני הציבור". לדבריה, "במקום לריב עם השותפות הטבעיות, עדיף לנתניהו למקד מאמצים בהגדלת הגוש אם אכן ממשלת ימין לאומית היא רצונו. מי שגמגם עם ברק, לבני, הרצוג, גבאי ורק אתמול כשאמרו אנשיו שילך עם גנץ - שלא יטיף לימין המאוחד".

ישיבת ממשלה, 14 ביולי 2019. ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג, אתר רשמי
"נקווה שיעברו את אחוז החסימה". נתניהו/אתר רשמי, ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג

מוקדם יותר שבוע שיגרו בימין המאוחד עקיצה לליכוד אחרי שנתניהו החתים את חברי המפלגה על הצהרת נאמנות. שקד יזמה מהלך שבמסגרתו יחתמו מועמדי הרשימה המאוחדת לכנסת על אמנה, בה יתחייבו לערכים שתקדם הרשימה לאחר הבחירות. במרכז היוזמה שתופץ בקרב מועמדי הרשימה, שקד הציבה עשרה ערכים שלהם יידרשו להישאר נאמנים.

"אנחנו מחוייבים, בראש ובראשונה, לציבור בישראל ולערכינו כמנהיגי ציבור", אמרה שקד. "הימין המאוחד היא מפלגת הימין האידיאולוגית היחידה במפה הפוליטית בישראל, ויש חשיבות לאומית להעצמת כוחה בחירות".

עוד בוואלה!

גופות תלויות מהגשר: הקרטל האימתני של מקסיקו שלח מסר לאויביו

לכתבה המלאה
בחירות חוזרות, איילת שקד, הימין החדש 21.07.20. ראובן קסטרו
"מי שגמגם - שלא יטיף". שקד/ראובן קסטרו

בראיון באולפן וואלה! NEWS התייחס חבר הימין המאוחד, השר בצלאל סמוטריץ', למחלוקת בשיחות שקדמו לאיחוד סביב השאלה אם להמליץ רק על נתניהו. "זה לא אומר שניכנס לממשלתו בכל תנאי", הבהיר. "אנחנו רוצים אותו כראש ממשלה ויש לו המון יכולות שאין כרגע לאחרים אבל גם רוצים מדיניות תקיפה יותר מול חמאס בעזה, להשלים את הרפורמה במערכת המשפט וכמה שנהיה גדולים וחזקים, נשפיע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully