וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדלפות בכחול לבן: "גורמים רוסיים שאבו מידע מגנץ וראשי הקמפיין"

בחדשות 12 דווח כי דוח חקירת ההדלפות ממטה הפלגה העלה כי גורמים רוסיים פרצו למחשבים ולטלפונים של צמרת המפלגה. על פי הדיווח, מלבד גנץ, נפרצו גם מכשיריהם של מנהל הקמפיין, יועץ הקמפיין וראש המטה

עריכה: רענן פוגל

חקירת ההדלפות ב"כחול לבן" העלתה כי גורמים רוסיים שאבו מידע מהטלפונים של יו"ר המפלגה בני גנץ וראשי הקמפיין של המפלגה - כך פורסם היום (רביעי) בחדשות 12. במוקד מסקנות הבדיקה פריצה רוסית שמוגדרת עוצמתית וחריגה למחשבים ולטלפונים של צמרת המפלגה כולל מועמדה לראשות הממשלה בני גנץ. במהלך הבדיקה השגרתית של הדלפות, קבוצת המודיעין העסקי CGI שנשכרה על ידי גנץ איתרה חשד לפריצת סייבר.

בדוח שהגיע להנהלת כחול לבן נקבע שהאקרים מרוסיה פרצו לטלפונים של כל ראשי הקמפיין. הדבר מופיע רק ברמז בדוח בן עמוד אחד שנמסר לגנץ אבל מפורט בדוח אחר בן עמודים רבים.

אזכרה במלאת 5 שנים לנפילתו וחטיפתו של סגן הדר גולדין במבצע ״צוק איתן״, בית עלמין, כפר סבא 6 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
"גורמים רוסיים שאבו מידע". גנץ/ראובן קסטרו

על פי הדיווח, מכשירי הטלפון של גנץ, מנהל הקמפיין עידו הר טוב, יועץ הקמפיין רונן משה וראש המטה הוד בצר נפרצו. בכל הנוגע לגנץ מדובר באירוע שני, אחרי הפריצה האירנית למכשיר הטלפון שלו.

בסוגיית החפרפרת נכתב כי מדובר בהדלפה מקומית לכתב "ישראל היום" שלא גרמה כל נזק למפלגה. בעלי קבוצת CGI צביקה נווה אמר שאיננו מתכוון למסור מידע של לקוחותיו, וכך הגיב גם נשיא הקבוצה יעקב פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully