וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: אם אחרי הבחירות כחול לבן ייפרדו מלפיד - נקבל אותם

3.9.2019 / 17:18

שר הפנים נאם בטקס הנחת אבן פינה בשכונה בנתיבות, ולדבריו ש"ס לא תיתן שיפגעו בנתניהו משום שהמפלגה נאמנה לו ופועלת לחיזוקו. "ש"ס דואגת להמשך שלטונו לא פחות ואף יותר מחלק מחבריו בליכוד"

צילום: בני ואינר, עריכה: טל רזניק

שר הפנים, ח"כ אריה דרעי, אמר היום (שלישי) בטקס הנחת אבן פינה לשכונה בנתיבות כי "ראש הממשלה ביבי נתניהו יודע את מה שאני יודע לא פחות טוב ממנו - ש"ס וחברי הכנסת שלה נאמנים לו ודואגים להמשך שלטונו לא פחות ואף יותר מחלק מחבריו בליכוד".

דרעי, שהיה אורחו של ראש העיר נתיבות, יחיאל זוהר, הוסיף ואמר כי "נכון, הוא מחויב לומר להצביע 'מחל' אבל אין לי ספק שתהיה לו שמחה גדולה אם ש"ס מחוזקת. ש"ס לא תיתן שיפגעו בו וראש הממשלה יכול לנהל את החיים ולהקים ממשלה בשקט ובשלווה".

"אני משוכנע שראש הממשלה יקבל את המנדט מהנשיא שוב להקים ממשלה. נקים ממשלה יהודית ימנית עם מסורת ישראל", הצהיר דרעי, ואז הוסיף "ואני משוכנע שאחרי שנקים את הממשלה הזו - גנץ אשכנזי ויעלון ייפרדו מלפיד ויתקנו את הטעות שעשו ונקבל אותם. אני משוכנע בזה וכך יהיה".

אריה דרעי בטקס הנחת אבן פינה לשכונה חדשה בנתיבות. בני ואינר, בני ואינר
"אין לי ספק שתהיה לו שמחה גדולה אם ש"ס מחוזקת", דרעי בהנחת אבן הפינה בנתיבות, היום/בני ואינר, בני ואינר

דרעי אמר כי לדעתו לא יהיו בחירות בפעם השלישית, "אני לא רוצה לדבר על מצבים היפותטיים. אני לא מדבר על המדגמים, אלא בשטח, בציבור. אנשים יבינו שזו הממשלה שצריכה להמשיך ואני משוכנע שהוא (נתניהו) יקבל את המנדט מהנשיא ונמשיך לשמור עליו". כשנשאל דרעי לגבי אמירתו על ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות הקודמות, אז קרא לו "כפוי טובה", הדגיש כי "הפעם אימנע מזה בשלב זה".

על רקע זה, לראשונה מזה שנים ארוכות, תקף אתמול נתניהו את מפלגת ש"ס, חרף התמיכה בו להרכבת הממשלה הבאה. בשידור ישיר בפייסבוק אמר נתניהו: "אין הצבעה בשני פתקים. אי אפשר להגיד 'טוב, אני מצביע לש"ס ולנתניהו. אין דבר כזה".

עוד בוואלה!

מתנה מטראמפ ומתקפות בתוך הגוש: המפלגות נערכות לישורת האחרונה

לכתבה המלאה
אריה דרעי בטקס הנחת אבן פינה לשכונה חדשה בנתיבות. בני ואינר, בני ואינר
"אנשים יבינו שזו הממשלה שצריכה להמשיך", דרעי בנתיבות, היום/בני ואינר, בני ואינר

הדברים של נתניהו באים ברקע הקמפיין של המפלגה במערכת הבחירות לכנסת ה-22 שבו דרעי מתנוסס בשלטי החוצות של המפלגה לצד נתניהו תחת הכותרת "הכח החברתי בממשלה", "ביבי צריך אריה חזק" וסיסמאות דומות. דרעי הגיב היום למתקפה, ואמר כי "אנחנו במדינה דמוקרטית וכל אחד פועל ועושה כראות עיניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully