וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בליכוד: לא ריאלי שבן גביר יהיה שר בממשלה

13.9.2019 / 7:00

הבכיר התייחס להתחזקותה של עוצמה יהודית ואמר כי האפשרות שיושב ראשה יכהן כשר בממשלה "לא ריאלית". הוא הוסיף כי בליכוד ערכו בימים האחרונים סקרים שהציגו תוצאות סותרות בנוגע לסיכוייה של המפלגה לעבור את אחוז החסימה

דיונים בנוגע לפסילת רשימות ומועמדים לבחירות.ביהמש העליון בירושלים.22.08.19/עריכה: ניר חן

ברקע ההתחזקות של עוצמה יהודית בסקרים האחרונים, שבהן המפלגה עוברת את אחוז החסימה, בכיר בליכוד אומר כי האפשרות שאיתמר בן גביר יצטרף לקואליציה ויכהן כשר בממשלה היא "לא ריאלית". לדברי הבכיר, בליכוד ערכו סקרים שונים בימים האחרונים שהציגו תוצאות סותרות לגבי מצבה של עוצמה יהודית. "בחלק מהסקרים המפלגה לא עוברת ובחלק מהסקרים כן", אמר. בכל מקרה, הבכיר הדגיש כי "לא ריאלי" לצפות שיו"ר המפלגה בן גביר יהיה שר בממשלה.

על פי סקר וואלה! NEWS שהתפרסם ביום שני האחרון, עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה ועומדת על ארבעה מנדטים. בכך, מפלגתו של בן גביר מקרבת את ראש הממשלה בנימין נתניהו לרף 61 המנדטים בגוש הימין-חרדים.

עו"ד, איתמר בן גביר במהלך עתירה נגד פסילת מפלגתו, כנסת, ירושלים 14 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
מתחזק בסקרים. בן גביר בדיונים על פסילת מפלגתו/ראובן קסטרו

ההתחזקות של עוצמה יהודית מגיעה למרות לחץ מסיבי של הליכוד, ימינה, ואפילו רבני חב"ד שקראו לא להצביע למפלגה כדי לא לבזבז קולות מתחת לאחוז החסימה. עם זאת, לפי הסקר הגוש של נתניהו עדיין עומד על 58 מנדטים בלבד - הליכוד עם 32, ימינה עם 9 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים וש"ס עם 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully