וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן עקץ את נתניהו: "כשמחזיקים אותו 3 שעות ברוסיה - זה לא מקרי"

יו"ר ישראל ביתנו אמר כי ביקורו של ראש הממשלה ברוסיה הוא "ביקור אלקטורלי בלבד" וכי "אין לו משמעות מדינית או ביטחונית". ליברמן הוסיף: "נתניהו התחייב בפני הרוסים שלא להפר את הריבונות הסורית" ואולם עם שובו לישראל אמר את ההפך

צילום: אבי כהן

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (שישי) כי "ברוסיה הכול מתוכנן לפרטי פרטים. כשמחזיקים את ראש הממשלה במשך שלוש שעות - זה לא מקרי. ליברמן התייחס באירוע פאנל פוליטי בגבעתיים לביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוצ'י, שם נפגיש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לאחר עיכוב של כשלוש שעות.

לדבריו, "הם לא מבינים למה נתניהו הגיע. מה הוא בכלל מחפש פה לפני בחירות, זה ביקור אלקטורלי בלבד. אין לו משמעות מדינית או ביטחונית. מי שצריך לשלם זה מטה הבחירות של הליכוד. ליברמן הוסיף כי בהודעתו של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב נתניהו התחייב לכבד את הריבונות הסורית. "נתניהו התייחב שלא להפר את הריבונות הסורית ושישראל לא תפעל. ונתניהו הצהיר בדיוק הפוך שחופש הפעולה נשמר".

אביגדור ליברמן בכנס בחירות בגבעתיים. אבי כהן
"אין שם המתנה שלוש שעות ללא סיבה". ליברמן, היום/אבי כהן

נתניהו סיכם בחיוב את הפגישות שלו בסוצ'י עם פוטין ושריו הבכירים ואמר שהתקיימו דיונים ביטחוניים מפורטים, מבצעיים ומודיעיניים על המשך פעילות צה"ל מול ההתבססות האיראנית באזור. "חופש הפעולה יישמר לחלוטין, ועוד איך הוא נשמר, הוא מעוגן לחלוטין בתיאום הביטחוני המהודק שמאפשר זאת. נוכל להמשיך לפעול במרחב שמים מאוד צפוף. אני זוכר את המציאות שהיינו פוגשים טייסים רוסים מעל סואץ. זה פשוט היפוך בקנה מידה היסטורי", נתניהו אמר אמש (חמישי) בתדרוך לכתבים לפני ההמראה מסוצ'י לישראל, ברקע התרחבות פעולות צה"ל נגד איראן וחיזבאללה במרחב.

למרות הודעת משרד החוץ הרוסי, שגינתה השבוע את הצהרת נתניהו על סיפוח בקעת הירדן, ראש הממשלה אמר כי בפגישה "לא היה שום גינוי לבקעת הירדן. אני העליתי את זה והסברתי למה צריך את העומק האסטרטגי. אמרתי לו שדבר אחד אי אפשר להשוות את העומק האסטרטגי של רוסיה שגדולה ושטחה פי אלף מישראל".

עוד בוואלה!

במקום מתנות, לחיצת יד: הבליץ המדיני של נתניהו הסתיים ללא הישג ממשי

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוצ'י, 12 בספטמבר 2019. צילום:עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
פוטין ונתניהו, אתמול/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום:עמוס בן גרשום

יו"ר ימינה איילת שקד השתתפה גם היא באירוע בגבעתיים ואמרה כי נתניהו רוצה אותנו קטנים וחלשים כמו השמאל, הוא לא מספר את כל התוכנית שלו". עוד אמרה שקד כי "הצענו לאיתמר בן גביר את ממקום 8. בשביל אחדות צריך להתפשר, צריך בגרות. אסור להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה. גוש טכני שלא לזרוק קולות הימין".

יו"ר ימינה, איילת שקד בפאנל לקראת הבחירות בגבעתיים, שישי 13.9.2019. אבי כהן, אתר רשמי
שקד בפאנל הבחירות, היום/אתר רשמי, אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully