וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מאשים את כחול לבן בהדלפה על הריגול: "אצלם הכול כשר"

13.9.2019 / 18:59

ראש הממשלה ציטט את דבריו של פרשן "פוקס ניוז" שלפיהם הדיווח על הריגול הישראלי בארה"ב "מתאים בדיוק לטריקים" של יועצו של גנץ, שעבד בעבר עם אובמה. "לא אכפת להם לפגוע בנכס היקר של יחסי ישראל וארצות הברית כדי להביא לממשלת שמאל". לפיד: "האיש ירד מהפסים"

נתניהו מאשים: כחול לבן הדליפו את הידיעה על ריגול אחרי הבית הלבן/עורך אביעד בללי

ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז היום (שישי) כי כחול לבן עומדת מאחורי הדלפת הדיווח באתר ב"פוליטיקו", שלפיו ישראל ניסתה לרגל אחרי ארצות הברית באמצעות התקנת מכשירי האזנה בסמוך לבית הלבן ובמקומות רגישים נוספים בוושינגטון. נתניהו, שהדגיש שמדובר ב"בלוף" וב"שקר מוחלט", ציטט את פרשן רשת "פוקס ניוז" מרק לוין שלדבריו, "אמר אתמול שזה מתאים בדיוק לטריקים של יואל בננסון. הוא היה יועץ הבחירות של אובמה ועכשיו הוא יועץ הבחירות של גנץ ולפיד".

נתניהו המשיך במתקפתו על ראשי כחול לבן ואמר כי "אצלם הכול כשר. הם מוכנים לעשות הכול, ולא אכפת להם לפגוע בנכס היקר הזה של יחסי ישראל וארצות הברית, וביחסים שלי עם ארצות הברית. הכול כשר כדי לקושש עוד כמה קולות וכדי להביא לממשלת שמאל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס פעילי ליכוד בחדרה, 11 בספטמבר 2019. שלומי גבאי
"הם מוכנים לעשות הכול כדי להביא לממשלת שמאל". נתניהו/שלומי גבאי

בננסון הוא יועץ אסטרטגי אמריקני של יו"ר כחול לבן בני גנץ, שעבד בעבר הקמפיינים של נשיא ארצות הברית הקודם ברק אובמה. בתדרוך לכתבים לפני ההמראה מביקורו בסוצ'י, נתניהו נשאל אתמול האם מישהו מנסה לסכסך בינו לבין הנשיא טראמפ. הוא השיב: "יכול להיות. זה אולי הסבר מתקבל על הדעת לשקר שהוא שקר מוחלט. גם אצל אובמה פיזרו את השקר הזה עלינו".

נתניהו הוסיף כי "הקשרים שלנו עם ממשל טראמפ מעולים. אנחנו מדברים אחד עם השני ולא זקוקים לאמצעים כאלה. הם פסולים מלכתחילה. יש דירקטיבה מאוד ברורה חד משמעי לא לרגל אחרי ארצות הברית".

לפיד הגיב כי "האיש ירד מהפסים". בציוץ שפרסם בטוויטר הוא כתב: "אתמול התראיינתי ב-CNN וגיביתי את ביבי על סיפור ההאזנות. היום הוא האשים אותנו שאנחנו יזמנו את הסיפור. עזבו שקרן, מה עם קצת אחריות לאומית?".

עוד בוואלה!

בריטניה מתקרבת לארה"ב - והכוח הימי של אירופה מול איראן בסכנה

לכתבה המלאה
בני גנץ ויאיר לפיד בכנס פעילי המפלגה 5 באוגוסט 2019. אלעד מלכה, אתר רשמי
"האיש ירד מהפסים". גנץ ולפיד/אתר רשמי, אלעד מלכה

תגובת לפיד:

הלילה אמר נשיא ארצות הברית כי הוא אינו מאמין שישראל מרגלת אחרי ארצות הברית. על פי הדיווח, שציטט שלושה גורמי ממשל בכירים לשעבר המעורים בנושא, מכשירי הריגול הזעירים הידועים בשם "סטינגרייס" פועלים כמו מגדלי תקשורת כדי לעלות על שיחות שמהן מלקטים את מיקומן ומידע רגיש. אחד הגורמים אמרו כי המכשירים נועדו לרגל אחרי הנשיא דונלד טראמפ, כמו גם אחרי יועציו הבכירים והגורמים המקורבים לו ביותר, אך לא ברור אם מאמצי ישראל צלחו.

(עדכון ראשון: 18:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully