וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודה: מנענו מנתניהו להרכיב את הממשלה

18.9.2019 / 1:22

יו"ר הרשימה המשותפת אמר כי אם תוצאות המדגמים נכונות, והמפלגה אכן הגדילה את כוחה, הם יעצרו את ראש הממשלה מהקמת קואליציה חדשה. "נשמע מגנץ מה עמדותיו". טיבי חגג: "לפי הסקרים, תם עידן נתניהו". זחאלקה: "הקמפיינר הכי טוב של הרשימה המשותפת הוא נתניהו"

עריכה: שאול אדם וליר שפיגלר

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה חגג הערב (שלישי) את תוצאות המדגמים, שהראו כי היא הגדילה את כוחה בבחירות לכנסת. לדבריו, אם אלו יהיו תוצאות האמת, הם אלו שימנעו מראש הממשלה בנימין נתניהו להקים ממשלה חדשה.

"העלנו את אחוזי ההצבעה של האזרחים הערבים", אמר עודה. "אם זה (התוצאות) יהיה נכון, אז אנחנו בקולות שלנו מנענו מנתניהו להרכיב את הממשלה". ח"כ אחמד טיבי הוסיף כי "לפי הסקרים, תם עידן נתניהו".

עודה הבהיר כי הוא ימתין לשמוע את עמדותיו של יו"ר כחול לבן בני גנץ לפני שיסכים להצטרף לממשלה בראשותו. "מחר נראה את המפה, ונשמע גם מגנץ מה עמדותיו לגבי ביטול חוק הלאום והמתווה המדיני. אנחנו רוצים לשמוע ממנו ואחר כך נחליט באחריות".

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מצביע, חיפה, 17 בספטמבר 2019. AP
עודה בקלפי, היום/AP

"הקמפיינר הכי טוב של הרשימה המשותפת הוא בנימין נתניהו", אמר לוואלה!NEWS יו"ר בל"ד לשעבר ג'מאל זחאלקה. "אנחנו הגבנו על ההסתה שלו בהצבעה וזה הוציא את האנשים מהבית וזו התוצאה. לא האמנתי. לא ידעתי שנתניהו הוא כל כך יעיל בלהוציא את המצביעים הערבים. מה נעשה עם 15 מנדטים? נעשה חגיגה".

תוצאות המדגמים שפורסמו הערב בשלושת ערוצי הטלוויזיה עולה כי הרשימה המשותפת היא השלישית בגודלה וזוכה ל-11-13 מנדטים, ולפי חדשות 13, המפלגה זוכה ב-15 מנדטים. לפניה נמצאות כחול לבן עם 32-34 מנדטים, והליכוד עם 31-33. עוד עולה מהמדגמים כי שני הגושים לא מגיעים ל-61. גוש הימין-חרדים זוכה ל-54-57 מנדטים, ומנגד גוש השמאל-מרכז מגיע ל-54-58 מנדטים.

(עדכון ראשון: 17/9, 22:42)

עוד בוואלה!

תוצאות המדגמים: קרב צמוד בין נתניהו לגנץ; שני הגושים לא מגיעים ל-61

לכתבה המלאה
חברי הרשימה המשותפת חוגגים את תוצאות המדגמים במטה המפלגה בנצרת 17 בספטמבר 2019. יואב איתיאל
חברי הרשימה המשותפת בכנס, הערב/יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully