וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מי שיטעה": העבודה-גשר-מרצ מסרבת להסיר את תמונת גנץ מהקמפיין

23.2.2020 / 12:30

היועצים המשפטיים של הרשימה המאוחדת פנו לאנשי כחול לבן והסבירו כי אין בכוונתם להיענות לדרישה להסיר את התמונה מקמפיין התעמולה המציג את יו"ר המפלגה לצד פרץ, לוי אבקסיס והורוביץ. "הנסיבות הפוליטיות מפיגות כל חשש שיהיה מי שיטעה לחשוב כי גנץ מתמודד ברשימה"

עריכה: עמית שמחה

במפלגת העבודה-גשר-מרצ מסרבים להסיר את תמונתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ מקמפיין התעמולה האחרון בו מופיעים שלושת ראשי הרשימה עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ תחת הסיסמה "ישראל מחכה לממשלה חדשה". בסוף השבוע שיגרו היועצים המשפטיים של כחול לבן דרישה להסיר את הקמפיין עד היום בבוקר, אך הבוקר עורכי הדין של העבודה-גשר-מרצ הגישו מכתב תשובה בו הם הבהירו כי הם מסרבים להיענות לדרישה.

"הנסיבות הפוליטיות הקיימות כיום, תופעת הגושים ותעמולה מקבילה בגוש הימין, מפיגות כל חשש שיהיה מי שיטעה לחשוב כי גנץ מתמודד במסגרת רשימת העבודה-גשר-מרצ", נכתב במכתב, בתגובה לטענה של כחול לבן כי מטרת הפרסום היא להטעות את הבוחרים וליצור את הרושם שהעבודה-גשר-מרצ וכחול לבן חברו יחדיו באופן שהצבעה לראשונה משמעה הלכה למעשה גם הצבעה לכחול לבן.

במכתב משווים אנשי העבודה-גשר-מרצ את הקמפיין שלהם לקמפיין של ש"ס: "ביבי צריך אריה חזק". לטענת רשימת השמאל, "איש לא מעלה על דעתו כי מפלגת ש"ס חברה למפלגת הליכוד או כי נתניהו מתמודד במסגרת מפלגת ש"ס. מתעמולה זו עולה כי מפלגת ש"ס מתחייבת בפני בוחריה להתמיד בנאמנותה לגוש הימין. מסר זה ברור לכל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין התעמולה שבמחלוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסיבת עיתונאים של המפלגה פרץ התייחס לדרישת כחול לבן להסיר את תמונת גנץ ואמר כי היא "תמוהה". לדברי פרץ, "באופן מפתיע בכחול לבן בחרו לעתור דווקא נגד בת הברית היחידה שלהם - העבודה-גשר-מרצ. אנחנו ממשיכים לתמוך בגנץ ומסמנים את הכיוון של ממשלה חדשה בראשותו עם קווי יסוד משותפים. אנחנו נחושים להביא למהפך בבחירות הקרובות, נחישות גדולה יותר מאשר קיימת בכחול לבן שמבזבזת אנרגיה וזמן על שלטים".

במסיבת העיתונאים ראשי המפלגה הציגו את קווי היסוד שהם דורשים שייכללו בממשלה הבאה: חידוש תהליך השלום תוך 90 יום, שיקום מערכות הבריאות והחינוך, העלאת שכר המינימום וקצבאות הזקנה והנכות.

עוד בוואלה!

חזרה ללילה בו הוקם קוקפיט כחול לבן

לכתבה המלאה

במסיבת העיתונאים נשאה דברים גם יו"ר גשר, שהתייחסה בין היתר להתנהלות הרשויות ביחס לווירוס הקורונה. "למדינת ישראל אין נוהל מסודר כיצד להתמודד עם אירועים מסוג הקורונה. אין מתקן בידוד ייעודי לנושא, צוותים רבים, כולל בשדה התעופה, שבאים במגע עם מי שעלולים להיות חשודים בהידבקות, נמצאים ללא מיגון מתאים", אמרה לוי-אבקסיס, "עולות עדויות רבות על התנהלות לקויה בנושא.

היא הוסיפה כי "על משרד הבריאות יחד עם המשרד לביטחון פנים להוציא צו שעה לבידוד מקצועי של כל מי שיש סיכוי שנדבק. על המדינה להקים מתקן בידוד רפואי מקצועי באזור הרחוק ממרכזי הערים, שם יעבירו לבדיקה מסודרת את כל החשודים בהידבקות. אסור לנו לסכן את אזרחי המדינה ולהקל ראש בדבר".




(עדכון ראשון: 12:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully