וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ בכנס פעילים: "נתניהו הולך לשבש את יום הבחירות"

29.2.2020 / 22:59

יו"ר כחול לבן תקף את ראש הממשלה והזהיר מפני פעולות שעשויות להפריע לשגרת הבחירות ביום שני. "הוא עשה זאת בעבר ויעשה זאת באמצעים יותר מתוחכמים ביום הבחירות הזה", אמר. לפיד: "נגביל את כהונת רה"מ"

עריכה: שאול אדם

יו"ר כחול לבן בני גנץ טען הערב (שבת) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לשבש את יום הבחירות לכנסת ה-23 שייערך ביום שני. "הוא עשה זאת בעבר ויעשה זאת באמצעים יותר מתוחכמים ביום הבחירות הזה", אמר גנץ בפני פעילי מפלגתו בכנס בנמל תל אביב. "אני כבר מזהיר אתכם - נתניהו הולך לשבש את יום הבחירות. אנחנו נערכים לכל תרחיש ואני מבקש מכם להיות ערניים בשטח ולשדר אחורה כל חשד לזיופים והטעיות".

גנץ הוסיף לתקוף את ראש הממשלה וכינה אותו ראש ארגון פשיעה. "בראשות ממשלת ישראל עומד אדם שמתנהל כמו במאפיה. הוא כבר לא מסתפק בהפצת רעל על מועמדים יריבים, עליי, אלא גם עליכם. נתניהו מפעיל ברשתות את כלבי התקיפה שלו במסעות שקר, שיימיינג, והסתה. הוא רוצה לפטר את היועץ המשפטי שהוא מינה, הוא רוצה להכניס לכנסת כהניסטים".

אירוע סיכום הקמפיין של כחול לבן, האנגר 11 נמל תל אביב, 29 בינואר 2020. ראובן קסטרו
הזהיר את ציבור בוחריו. גנץ, הערב/ראובן קסטרו

באירוע נכחו יתר בכירי כחול לבן: יאיר לפיד, גבי אשכנזי ובוגי יעלון. לפיד אמר כי אם ייבחרו יגבילו את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות. "הבחירות האלה הן הכרעה בין שתי השקפות עולם. בין שנאה ככלי עבודה פוליטי לבין תקווה ורצון לשינוי. אם ננצח נחזיר את לימודי הליבה ומתווה הכותל, נתקן את חוק הלאום וחוק הפונדקאות, נעביר ברית זוגיות ותחבורה בשבת והדבר הראשון שנעשה - בחודש הראשון - נגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות".

ח"כ אשכנזי טען כי בסבב הבחירות הקודם עשרות אלפי תושבי תל אביב לא הצביעו. "בבחירות האחרונות 160 אלף תל אביבים לא הצביעו. זה חמישה מנדטים. תביאו אותם מהבית לקלפי", קרא, "בחיפה מאה אלף חיפאים לא יצאו להצביע. תביאו אותם לקלפי". אשכנזי הוסיף, "אני אומר הערב בצורה ברורה, נתניהו לא ניצח בפעם הראשונה, הוא לא ניצח בפעם השניה והוא לא ינצח בפעם השלישית".

עוד בוואלה!

נתניהו בריאיון לוואלה! NEWS: אין אחדות, אם אין רוב נלך לבחירות רביעיות

לכתבה המלאה
יו"ר כחול לבן בני גנץ עם יאיר לפיד, משה יעלון וגבי אשכנזי באירוע המפלגה בתל אביב ב-18 בספטמבר 2019. רויטרס
ראשי כחול לבן בכנס המצביעים, הערב/רויטרס

יעלון אמר במהלך נאומו כי "בשתי מערכות הבחירות האחרונות הצלחנו בקרב הבלימה ולמנוע מנתניהו להשיג 61 מנדטים. הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, אך עדיין לא השלמנו את המשימה ואת שליחותנו. אנחנו לא ניתן לזה לקרות. אם לנתניהו יהיה קול אחד יותר הוא יישאר בשלטון. אנחנו נכונים לקחת אחריות על המדינה ולממש את תוכניותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully