וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורש השמיני: השר יזהר שי, לא יתמודד ברשימת כחול לבן בבחירות

31.12.2020 / 18:12

שר המדע והטכנולוגיה הצטרף לבכירים נוספים במפלגה, לרבות השרים ניסנקורן ואשכנזי, שכבר הבהירו שלא יתמודדו במסגרתה בבחירות 2021. הוא הודה לגנץ: "מאחל לעם ישראל שאנשים כמוהו ינהיגו אותנו - בצניעות, ביושרה, ובהקרבה בלתי תלויה בדבר למען טובת המדינה"

בווידאו: גנץ מצהיר שימשיך להנהיג את כחול לבן/צילום: דוברות כחול לבן, עריכה: עמית שמחה

שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי, לא יתמודד ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות - כך נודע הערב (חמישי). שי, שסיכם על כך עם יו"ר המפלגה בני גנץ, הוא הדמות השמינית מהמפלגה להודיע על כך פומבית, אחרי שר החוץ גבי אשכנזי, שר המשפטים אבי ניסנקורן, וחברי הכנסת מיקי חיימוביץ', אסף זמיר, רם שפע, מיכל קוטלר וונש ועינב קבאלה.

"אני מוקיר תודה לבני גנץ על שהציע לי להצטרף אליו למסע הציבורי, על ההזדמנות להיות שר בממשלת ישראל ולייצג בה את תעשיית החדשנות וההייטק הישראלי ועל הזכות להיות חלק ממשפחת כחול לבן", משר שי. "למרות חילוקי הדעות בינינו, אני מעריך את בני, מכבד אותו מאוד ומאחל לעם ישראל שאנשים כמוהו ינהיגו אותנו - בצניעות, ביושרה, בדוגמה אישית ובהקרבה בלתי תלויה בדבר, למען טובת המדינה".

שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי 30 ביוני 2020. שלומי גבאי
"מוקיר תודה לבני גנץ". שי/שלומי גבאי

מוקדם יותר היום הודיע גם יו"ר ועדת החינוך, ח"כ רם שפע, על פרישה מכחול לבן. במכתב לחבריו במפלגה כתב שפע כי "בתקופה האחרונה על אף הניסיונות שלי לשכנע אחרת, לא הצלחנו לגשר על הפערים בתפיסות". שפע צפוי להשתלב בהמשך במפלגת הישראלים של רון חולדאי.

"חשוב לי שתדעו זאת ראשונים וישירות ממני, לאחר שיחות כנות ואישיות עם בני ועם רבים מכם על הפערים העמוקים שנוצרו בינינו לאחרונה, אני עוזב היום את כחול לבן", כתב שפע. "קיוויתי מאוד שלא יגיע היום הזה. אבל כאמור לצערי, וכפי שכולכם כבר יודעים, בתקופה האחרונה על אף הניסיונות שלי לשכנע אחרת, בשיח ישיר ומכבד אפילו ברגעים הדרמטיים שלפני ההצבעה על פיזור הכנסת, לא הצלחנו לגשר על הפערים בתפיסות".

עוד בוואלה!

פרישה שביעית מכחול לבן: רם שפע הודיע כי לא ימשיך במפלגה

לכתבה המלאה

שפע פנה בדבריו ליו"ר כחול לבן בני גנץ, והודה לו על תקופתו במפלגה. לדבריו, "למרות שאנחנו נפרדים פוליטית, אני אמשיך להעריך את הדרך הייחודית שלך, את השיקולים הלאומיים שתמיד גוברים על האישיים ואת הדאגה העמוקה לאזרחים".

לפי סקרים שפורסמו אמש בשלוש מהדורות החדשות, כחול לבן בראשות גנץ נמצאת על סף אחוז החסימה עם 5-4 מנדטים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully