וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי באולפן וואלה! NEWS: אני לא דומה לנתניהו, הוא לא יודע לנהל - אני כן

ראש העיר ת"א התחייב שלא יחזור לבניין העירייה לאחר הבחירות, התעקש שיהיו חיבורים ויעמוד בראשות המרכז-שמאל - וטוען שראש הממשלה נכשל גם בנושא האיראני. על ההתנגדות המשפטית לפתיחת מוסדות התרבות: "אני שומר חוק". הוא התייחס לתחלואה בעירו: "אדלשטיין מרמה בנתונים"

בווידאו: רון חולדאי בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר/צילום סטילס: ראובן קסטרו, דוברות הכנסת, יח"צ ופלאש 90

ראש עיריית תל אביב-יפו ויו"ר מפלגת הישראלים רון חולדאי אמר היום (שני) בריאיון לאולפן הבחירות של וואלה! NEWS כי "אני לגמרי לא דומה לנתניהו, יש לי ערכים שונים ממנו, אני יודע לנהל והוא לא יודע לנהל". חולדאי מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוסיף כי "כולם מדברים על נתניהו כאיש ביטחון. איראן היום קרובה לפצצה גרעינית הרבה יותר ממה שהייתה קודם לכן בגלל המדיניות שלו".

חולדאי התייחס באריכות להודעתו לאפשר את פתיחת מוסדות התרבות, לאחריה פורסמה תגובת המשנה ליועמ"ש רז נזרי שקבעה כי רשות מקומית אינה רשאית לעשות דין לעצמה. "כל חיי אני אדם שומר חוק, אני גם אדם אוכף חוק", הדגיש חולדאי. "תפקידי כבירת התרבות של מדינת ישראל לעורר את הציבור ולהראות איך מבלפים עליו פוליטית שבקריית ביאליק לא יכולים לקיים קונצרט ובערד אי אפשר לקיים הצגה קטנה והכול מטעמים פוליטיים".

ראיון | יו"ר מפלגת "הישראלים", רון חולדאי באולפן וואלה!NEWS 18 בינואר 2021. ראובן קסטרו
ראש עיריית ת"א ויו"ר הישראלים רון חולדאי/ראובן קסטרו
"זה בדיוק הסיפור עם התרבות - אין סיבה לא לפתוח אם שני אנשים מחוסנים"

לדברי חולדאי, "ראש הממשלה אומר: 'אני אחזיק אתכם בסגר, אני אחזיק את הכול סגור שבועיים לפני הבחירות, אפתח כאילו אושיע אתכם'. אני חושף את הצביעות".

הוא תקף גם את שר הבריאות יולי אדלשטיין וטען כי הוא מרמה בנתונים. "היום הופיע שר הבריאות ואמר שתל אביב-יפו בין עשר הערים המובילות בתחלואה", סיפר יו"ר הישראלים. "אנחנו מקום 65 - הוא לוקח את התחלואה של העיר השנייה בגדולה במדינת ישראל ומרמה את הציבור עם הנתונים".

ראש העיר הבהיר כי "זה בדיוק הסיפור עם התרבות - אין סיבה לא לפתוח אם שני אנשים מחוסנים. הכול פוליטי".

ראיון | יו"ר מפלגת "הישראלים", רון חולדאי באולפן וואלה!NEWS 18 בינואר 2021. ראובן קסטרו
"יהיו חבירות ויהיו הסכמות". חולדאי באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

לקראת סגירת הרשימות ב-4 בפברואר, חולדאי מצהיר כי יהיו איחודים וחיבורים בגוש המרכז-שמאל אך מבהיר כי לא יתפשר על המקום הראשון. לדבריו, "מתקיימים מגעים ודיבורים בין כל המפלגות, גם אם הן מתנגדות אחת לשנייה, כל הזמן לתיאום עמדות, להבהרה, כדי לקבוע בסופו של דבר מה תהיה הטקטיקה. אני יכולה להגיד בצורה מהותית: יהיו חבירות ויהיו הסכמות. לא אגרום לאיבוד אחד מהיכולת שלנו של הגוש שלנו ושנחליף את השלטון".

הצהרה | יאיר לפיד ומירב כהן. בית העיתונאים, תל אביב 5 בינואר 2020. אלעד גוטמן, אתר רשמי
"אני הולך להיות הראשון של גוש המרכז-שמאל". לפיד/אתר רשמי, אלעד גוטמן

"אני הולך להיות הראשון של גוש המרכז-שמאל. אני רוצה לאחד את כולם יחד", הדגיש. בהתייחס לאפשרות שיו"ר יש עתיד יאיר לפיד יעמוד בראש המחנה אמר כי "השלם לפעמים קטן מחלקיו צריך לבחון כל דבר לגופו של עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully