וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: ישראל אלופת העולם בסגרים - ונתניהו שיאן גינס בגלגול אחריות

בן כספית

עודכן לאחרונה: 1.2.2021 / 12:56

יו"ר תקווה חדשה והמועמד לראשות הממשלה סיפר בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM על הקמת הממשלה עם כחול לבן, הטעות של נתניהו בטיפול במגיפה והביקורת על בנט. התכנית תשודר בימי ראשון-חמישי בשעה 11:15, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם גדעון סער/צילום: יותם רונן

"נתניהו התרגל להרגיל אותנו שהוא השמש וכולנו הכוכבים. הוא קיבל איקס קולות ומה זה משנה מה קיבלת, אתה חייב לעבוד אצלו - לא יקרה, לא אצלי. זה כמו להגיד שטראמפ ישב בממשלה של ביידן אחרי שהפסיד", אמר היום (ראשון) יו"ר תקווה חדשה גדעון סער בריאיון לבן כספית, בתכנית החדשה "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM.

ברקע הארכת הסגר המתקרבת, תיאר סער את דרך הפעולה בה היה בוחר אם היה יושב בממשלה. "כשיש סגר הסגר צריך להיות אמיתי והאכיפה צריכה להיות אמיתית, ואנחנו צריכים להתחיל עכשיו התייחסות דיפרנציאלית. אם יש עיר ירוקה אפשר להתחיל לפתוח בה מסחר לפי כללי תו סגול ולהתחיל למזער את נזקי הענק שנגרמים וגם להשתמש באמצעים אחרים שנמצאים בידינו. פשוט הממשלה לא מוכנה לגלות שום גמישות ויצירתיות גם אחרי שנה", טען. "אני חושב שגם היה הרבה מאוד שיקולים זרים בתוך האירוע הזה".

סער התייחס גם להקמת ממשלת הליכוד וכחול לבן. "חשבתי שזה הרע במיעוטו מבחינת האינטרס הלאומי", הסביר. "יצאתי גם בצורה פומבית נגד כל ההתנהלות בנושא התקציב, זה אחד הדברים הכי מזעזעים שקרו במדינת ישראל, של העדפה בדם קר של אינטרס פוליטי על טובת המדינה".

גדעון סער. ראובן קסטרו
"התקציב זה אחד הדברים הכי מזעזעים שקרו בישראל". סער/ראובן קסטרו

ביחס לטענות נתניהו להצלחה בטיפול במגיפה, אמר כי "איכוני שב"כ והחיסונים ומתקרבים ל-5,000 נפטרים זו הצלחה? אנחנו רואים מה קרה למגזר הפרטי? מובילים בימי סגר ובתמותה בעולם, זה הצלחה? זה ניצחון? זו בושה וחרפה. נתניהו אלוף העולם בלקיחת קרדיט שמגיע לאנשים אחרים והוא גם שיאן גינס בגלגול אחריות ומה שראינו פה - בנושא של נתב"ג, ניסו להאשים את היועמ"ש - כל מיני דברים מגוחכים".

בהמשך, תקף את יו"ר ימינה נפתלי בנט. "אני לא יכול להתחרות עם בנט בלהקים מפלגות, הוא עשה קמפיין ולא דרך בכנסת, הוא לא היה אפילו בוועדה היחידה שהוא היה חבר בה בנושאים שקשורים לקורונה, הוא היה עסוק כל הזמן בקמפיין ההתקפה שלו עליי כל כך שערורייתית כי היא הסחת דעת מזה שהוא הולך לחבור לנתניהו. הוא תוקף אות בחריפות לא מסוגל להגיד שהוא שולל הצטרפות אליו וגם עושה עבורו את העבודה המלוכלכת".

עוד בוואלה!

סער: נתניהו לא אוכף את חוקי הקורונה, אני לא תלוי במפלגות החרדיות

לכתבה המלאה
seperator

התכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM תופק ותצולם ברדיו 103FM ותשודר בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר. התכנית תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:15 עד הבחירות. את התכנית יגישו לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו אושיות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully