וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: נתניהו הפך לבן ערובה של החרדים, מאריך את הסגר כדי לא להתחיל במשפט

בן כספית

עודכן לאחרונה: 2.2.2021 / 12:51

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה בריאיון לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM, וטען כי הוא "משעבד את כל המדינה לטובת המשפט שאמור להתחיל ביום שני". הוא מחה על הבדלי האכיפה: "זה אבסורד, נותנים יד חופשית למפירי חוק". התכנית משודרת מדי יום ב-11:30

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית עם אביגדור ליברמן/צילום: ניב אהרונסון

"נתניהו בן ערובה כי הוא מבין שרק ש"ס ויהדות התורה הם מי שיתמכו בחוק הצרפתי, בפסקת ההתגברות ובכל הדברים" - כך אמר היום (שלישי) יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בריאיון לבן כספית בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM.

ליברמן טען כי הסיבה שראש הממשלה בנימין נתניהו האריך בפעם השנייה את הסגר היא רצונו לדחות את משפטו, לקראת הדיון ביום שני הקרוב. לדבריו, "אנחנו מכירים את נתניהו, מבחינתו כרגע הוא משעבד את כל המדינה וכל המערכת הפוליטית למשפט שהוא מנהל כרגע שאמור להתחיל ביום שני הקרוב. אין לו קווים אדומים. הבן אדם מוכן לשרוף כל חלקה טובה, ולשקר, העיקר להיחלץ".

"אין שום דבר זהה בין נתניהו של 93' להיום חוץ ממספר תעודת זהות", תיאר יו"ר ישראל ביתנו את ראש הממשלה. "אין שום דבר משותף, אדם אחר לגמרי. אני לא יודע מה הוא עובר ועבר אבל זה שני אנשים שונים".

אביגדור ליברמן באולפן וואלה, 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
"לנתניהו אין קווים אדומים". ליברמן/ראובן קסטרו

ליברמן מחה על ההחלטה להאריך את תקופת ההגבלות ואמר כי "זה אבסורד. מענישים את אלה ששומרים חוק ונותנים יד חופשית לאותם מפירי חוק. איזו אכיפה יש בכיכר דיזנגוף מול הלוויה בירושלים?".

הוא מתח ביקורת חריפה על ההתנהלות בחברה החרדית בתקופת הקורונה. לדברי ליברמן, "הציבור החרדי נפל קורבן בשבי אצל העסקנים החרדיים, אצל הממסד החרדי שהפך לכוחני מאוד. מי שפוגע בציבור החרדי זה אותם רבנים, אותה הנהגה, אותם ח"כים של ש"ס ויהדות התורה".

הלווית הרב יצחק שיינר, ירושלים, 31 בינואר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"מענישים את אלה ששומרים חוק ונותנים יד חופשית לאותם מפירי חוק". הלוויה בירושלים, השבוע/פלאש 90, יונתן זינדל

יומיים לסגירת הרשימות לבחירות לכנסת ה-24, שב והבהיר ליברמן כי לא ישב בממשלה עם הרשימה המשותפת או עם החרדים. "בסקר בערוץ 12 שפורסם השבוע עלה כי כל המפלגות הציוניות-ליברליות ממרצ וימינה מקבלות 64-62 מנדטים וזו הקואליציה הבאה מבחינתי", הבהיר. "אני לא פוסל את מרצ".

seperator

התכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM תופק ותצולם ברדיו 103FM ותשודר בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר. התכנית תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 עד הבחירות. את התכנית יגישו לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully