וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אשר: יש מקום לחשבון נפש, אבל גם על המסיבות בתל אביב

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר התראיין בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ו-103FM בהגשת יקי אדמקר. "כלל עם ישראל לא מקפידים על החוקים, פה זה לא אירופה". התכנית משודרת בימי ראשון עד חמישי בשעה 11:30

בווידאו: בחירות אישיות - יקי אדמקר בשיחה עם יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר/צילום: ניב אהרונסון

יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט בכנסת, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), התראיין הבוקר (רביעי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103 FM בהגשת יקי אדמקר. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

במהלך הריאיון, התייחס ח"כ אשר להפרות במגזר החרדי ולסוגיית פתיחת הלימודים בערים האדומות. "ודאי שיש מקום לחשבון נפש", אמר. "מנגד, אין אף נציג שהוא לא חרדי ממפלגה אחרת, הוא לא יגיד שיש לו חשבון נפש על המסיבות בתל אביב, לא על הפרות כאלו ואחרות. עם ישראל לא הכי מקפיד על ההנחיות, זה בגנים שלנו, פה זה לא אירופה. בגלל שאני נראה חרדי אני צריך להתנצל כל הזמן על כך".

ועדת החוקה אישרה את תקנות הסגר, 1 בפברואר 2021. יניב נדב, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"לא מתנצל על היותי חרדי". אשר/אתר רשמי, יניב נדב, דוברות הכנסת

בהמשך התכנית פנה אשר לסוגיות הפוליטיות שעל סדר היום. כשנשאל אם יהדות התורה תמליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר הבחירות להרכיב את הממשלה השיב: "אני לא חושב שהשאלה הזו במקום, שכן אנחנו בעת בחירות. כשאתה קורא את הסקרים אתה לא יודע מה הולך לקרות". הוא הוסיף: "במשך כמה קדנציות והרבה שנים אנחנו הולכים עם הליכוד ככל שידוע לי יו"ר הליכוד עדיין זה בנימין נתניהו והוא גם המועמד לראשות הממשלה באופן טבעי אני לא אכנס לספקולציות מה יקרה אחרי. אנחנו לא שם".

seperator

"בחירות אישיות" בהגשת בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. מדי יום יגיעו לאולפון דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". הצטרפו לשידור הישיר ב-11:30 באפליקציית וואלה! NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully