וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד להנחיות: ליברמן תועד באירוע עם יותר מ-20 איש ללא מסיכות

17.2.2021 / 20:22

יו"ר ישראל ביתנו השתתף בהתכנסות בחלל סגור בביתו של איש העסקים רוני מאנה, בניגוד להנחיות. בש"ס תקפו: "תשמרו את התיעוד לפעם הבאה שיצעק 'חרדים חרדים'". מלשכת ליברמן נמסר: "באירוע היו אמורים להשתתף 5 אנשים בלבד. הופקו לקחים"

בניגוד להנחיות: ליברמן תועד באירוע עם יותר מ-20 איש ללא מסיכות/מערכת וואלה! NEWS

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן השתתף היום (רביעי) באירוע בבית סגור שבו נכחו יותר מ-20 איש ללא מסיכות, בניגוד להנחיות. ליברמן הגיע כדי לחגוג באירוע שערך איש העסקים רוני מאנה בביתו בתל אביב. הוא תועד במהלך האירוע יחד עם שאר המשתתפים, מרביתם ללא מסיכות, ובזמן נוכחותו במקום היו סביבו לפחות 20 איש.

ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) תקף בתגובה את ליברמן, וכתב: "תשמרו את התיעוד הזה לפעם הבאה שהוא יצעק לכם חרדים חרדים חרדים וזה קורה אחת לכמה שעות בדרך כלל. אבל ככה זה מי שיש במפלגה שלו אחד שמתריס נגד החיסונים, וכשראש המפלגה קורא לקחת את החוק בקורונה לידיים".

מלשכתו של ליברמן נמסר בתגובה כי "ח"כ ליברמן הוזמן להשתתף בטקס קביעת מזוזה בו היו אמורים להשתתף חמישה אנשים בלבד. במהלך האירוע התווספו אורחים נוספים ולאחר שח"כ ליברמן בירך, הוא עזב מיד את המקום. הלקחים הופקו על מנת שמקרים כאלו לא יקרו שוב בעתיד".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן מפר הנחיות. צילום מסך, אתר רשמי
ליברמן באירוע, היום/אתר רשמי, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שבה ליברמן הפר את ההנחיות הממשלה בתקופת הקורונה. במרץ שנה שעברה נפתחה מספרה במיוחד עבורו, למרות הנחיות משרד הבריאות שאסרו זאת, וכעבור חודש ליברמן אירח את בנו בליל הסדר, בניגוד להנחיות בדומה לראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין. בחודש ספטמבר הוא קרא בכנסת לא להקשיב להנחיות הממשלה אלא "להתנהל בהתאם לשכל".

למרות שהוא עצמו הפר הנחיות מספר פעמים, ליברמן תקף בחודשים האחרונים את הפרת ההנחיות במגזר החרדי פעם אחר פעם וקרא בעקבות אירועים אלה להקים ממשלה בלי ש"ס ויהדות התורה בטענה כי צריך "לשים סוף לשלטון החרדים". הוא הוסיף כי "חייבים סדר ולא סגר. חייבים אכיפה במוקדי התחלואה, בעמנואל, באלעד, בבני ברק, בבית שמש, בביתר עילית ובמודיעין עילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully