וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי חושש לאבד קולות לנתניהו: "בליכוד עלולים להיות עריקים לאחר הבחירות"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 13:12

שר הפנים הזהיר בכנס פעילים כי ח"כים של הליכוד עשויים לסייע להקמת ממשלה שאינה בראשות נתניהו: "אני מבטיח לכם - בש"ס אף אחד לא יערוק למישהו אחר". במפלגה דואגים שירידת הליכוד בסקרים תוביל את תומכיה להצביע לבסוף למפלגתו של ראש הממשלה

בווידאו: דרעי מעריך שלא בטוח שאחרי הבחירות לא יערקו מהליכוד/מערכת וואלה!

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר היום (שלישי) כי בליכוד עלולים להיות חברי כנסת שיערקו מהמפלגה לאחר הבחירות למפלגה אחרת - לטובת הקמת ממשלה שאינה בראשות בנימין נתניהו.

דרעי נשא דברים בכנס פעילים בטבריה, והסביר כי "מי שמצביע ליכוד לא בטוח שאחרי הבחירות לא יערקו משם כמה אחדים למפלגה אחרת". הוא עוד ציין כי "בש"ס אני מבטיח לכם: אף לא יערוק למישהו אחר. בש"ס זה בטוח - קול לש"ס זה בטוח קול לנתניהו. אתה מקבל בפתק אחד גם ש"ס, גם עולם התורה, גם בתי כנסת, גם מדינה יהודית, גם דאגה לחלשים, גם נתניהו, וגם ברכה של מרן וכל הדברים האחרים - זה המסר שלנו".

יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי בכנסת. 3 במרץ 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"בש"ס אף לא יערוק למישהו אחר". דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

דבריו של דרעי נאמרים ברקע חשש שנשמע במפלגתו בימים האחרונים, לפיו בשל הירידה של הליכוד בסקרים האחרונים, אזרחים שתכננו להצביע לש"ס בבחירות הקרובות יצביעו לבסוף לנתניהו כדי לחזק אותו פוליטית.

דרעי הוא אינו היחיד שהתייחס לאפשרות של עריקים מהליכוד לאחר הבחירות. יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, נשאל השבוע האם קיימים "עריקים" בליכוד שניתן לגייס אותם לאחר הבחירות לצידו - וסירב להגיב על כך: "נניח שיש לי, אתה חושב שאענה על השאלה הזאת?", תהה. לדבריו של סער, "הליכוד עוסק בימים האלה בציד מרמת הסניפים ומעלה, לכל אדם שהוא חושב שיש לו איזה קשר אליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully