וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: מציע לא לסמן את המשרד כמטרה, שום סיכוי שלא אהיה שר האוצר הבא

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 15:56

מספר 3 בליכוד אמר כי הוא מתחרט שלא פיטר את ראש אגף התקציבים לשעבר מוקדם יותר והדגיש כי אינו מתכוון לעזוב את משרד האוצר אחרי הבחירות. בריאיון לטל שלו בתוכנית "בחירות אישיות" הוא תקף גם את בנט על שאיפותיו לכהן כרה"מ: כשמציבים מטרה לא ריאלית לא מקבלים קולות

בווידאו: בחירות אישיות - טל שלו בשיחה עם השר ישראל כ"ץ/צילום: ניב אהרונסון

שר האוצר ישראל כץ התראיין הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת טל שלו. כץ תקף את יו"ר ימינה נפתלי בנט, יצא נגד ראש אגף התקציבים לשעבר שאול מרידור ואמר כי אינו מתכוון לעזוב את משרד האוצר אחרי הבחירות לכנסת ה-24.

"אני הולך להישאר", אמר כשנשאל אם הוא מעוניין להמשיך לכהן כשר האוצר לאחר הבחירות. הוא דחה כל אפשרות בה מתמודד מאחת מהסיעות שירכיבו את הקואליציה הבאה יחליפו בתפקיד, ואמר: "זה לא עולה בשום משא ומתן", ואם גוש הימין-חרדים מקבל 61 מנדטים בבחירות, הוא "נשאר בתפקיד באופן אוטומטי".

"בואו לא נזכיר שמות, אני לא מציע לאף אחד לסמן את זה כמטרה. ברגע שהליכוד זוכה, מתוך זה שהוא יקבל את אמון הציבור, אני פועל היום ביחד עם ראש הממשלה להמשך התוכניות ביחד ואני מתכוון להישאר בתפקיד", הדגיש.

ישראל כ"ץ. -, פלאש 90
לא מתכוון לעזוב את התפקיד. כץ/פלאש 90, -

על שאיפותיו של בנט להגיע למשרד ראש הממשלה הוא אמר: "אני לא קובע לאנשים את הטקטיקה של הקמפיין, בין אם הוא מוצלח או לא מוצלח. בדרך כלל שמציבים מטרה לא ריאלית לא מקבלים את הקולות. ראינו את חולדאי, הוא אמר 'אני או נתניהו', והראו לא את הדרך הביתה".

כץ הוסיף: "היחידי במחנה השני שיש לו איזושהי תשתית זה לפיד, אני לא אומר רק מהבחינה שהוא נשאר בדעה שלו, הוא נשאר במחנה השני, היחידי שלא הלך לכיוונים אחרים. והוא מרכז, הוא עומד בראש המחנה השני. עכשיו כל הניסיונות לתסריטים דמיוניים, אף אחד לא קונה אותם - זה או הליכוד בראשות נתניהו עם ממשלת ימין יציבה או שלפיד באיזשהו תערובת של רוטציה, פרטטיות ודברים".

כץ נשאל האם ישנו דבר אותו הוא מתחרט שעשה בזמנן כהונתו כשר אוצר, והשיב: "אני מתחרט שלא הרחקתי את שאול מרידור קודם לכן, כי הוא מנע מתן סיוע להמון אנשים. כשהבנתי שזה הפער בינינו, הלכתי ליועמ"ש ואמרתי שאין לי אמון במרידור. הוא פרש בתוך שעה".

בעניין אפשרות של חרטה עצמית, אמר: "אני משקיע המון ניסיון, כישורים ויכולות, ויש לי יותר ניסיון מלפקידות הציבורית. לכן אני אומר שכשאני מוביל את הדברים - יש מעט מקום לחרטות. אין לי על מה להתחרט, אני עסוק בלקדם את הדברים", הוסיף כץ.

יו"ר ימינה, נפתלי בנט 7 במרץ 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"כמו חולדאי, שהראו לו את הדרך החוצה". יו"ר ימינה נפתלי בנט/פלאש 90, יונתן זינדל

התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". במהלך השבוע יתראיינו לתכנית איתמר בן גביר מועמד הציונות הדתית, ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת וח"כ עודד פורר מישראל ביתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully