וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פורר: החזירו את מי שרוצים שיצביע, ואת האחרים השאירו בחו"ל

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 16:36

יו"ר סיעת ישראל ביתנו מתח ביקורת על מדיניות הכניסה לישראל בריאיון ל"בחירות אישיות" של וואלה! ו-103FM. הוא הוסיף: "אין לנו אובססיה לחרדים אלא להנהגה שלהם". התכנית משודרת בראשון-חמישי בשעה 11:30, בהנחיית בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם ח"כ עודד פורר/צילום: שלומי גבאי

יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, התראיין הבוקר (רביעי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת בן כספית. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

בריאיון התייחס פורר לסערת הכניסה לישראל לקראת הבחירות. "צריך לאפשר לאנשים שגרים פה לחזור הביתה. תבין מה יצרו פה, הורים לילדים לא יכולים לפגוש את הילדים שלהם, בני זוג - הפרידו אותם, זה סיפורים של חומת ברלין, זה פשוט לא יאומן. יש תחושה שהחזירו את מי שרוצים שיצביע, קיבלו את כל האישורים, ומי שלא רוצים שיצביע משאירים בחו"ל".

עודד פורר. יצחק הררי,
"אין לנו אובססיה לחרדים". פורר/יצחק הררי

הוא דיבר גם על יחס המפלגה לחרדים. "אין לנו אובססיה לחרדים, יש לי אובססיה להנהגה הפוליטית של הציבור החרדי שהיא קודם כל פוגעת בציבור החרדי עצמו", אמר, והסביר כי "מנהיג פוליטי של ציבור נלחם על זה שהילדים של אלה שמצביעים לו לא ילמדו מתמטיקה, אנגלית, מדעים ומחשב, הוא נלחם כדי לפגוע בהם ומי שפועל כדי שלכל ילד בישראל יהיה שוויון הזדמנויות זה אנחנו".

"מי שיושב בשלטון איבד את הכיוון, איבד את הצפון ובטוח שהמדינה זה הוא", הוסיף. "יכול להיות שהציבור הישראלי יחליט לבחור לחיות במדינה כזאת, אני נלחם על מדינה אחרת, בהתאם לחזון של הרצל ובן גוריון, שמדבר על מדינה יהודית דמוקרטית ליברלית חופשית בה הדת היא אופציה ולא חובה, ואני אומר את זה כאיש מסורתי. אני מרגיש שאנחנו בכיוונים מאוד מסוכנים".

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully