וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: לא מקדש את תפקיד רה"מ, מתעסקים רק ברוטציות

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 13:58

יו"ר ימינה העריך בכנס ג'רוזלם פוסט את סיכוייו לכבוש את ראשות הממשלה אחרי הבחירות, ואף תקף את נתניהו על אופן תפקודו. "הליכוד ישמח לגרור אותנו לבחירות חמישיות ושישיות ושביעיות, פעולותיו מקטינות את הגוש", אמר. נתניהו קרא לו: התחייב על ממשלה בלי רוטציה ולפיד

בווידאו: בנט מאשים את נתניהו בעיסוק ברוטציה, נתניהו דורש ממנו להתחייב לממשלה בלי רוטציה/צילום: כנס וואלה!, מעריב והג'ורזלם פוסט, דוברות הליכוד

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אמר היום (שני) כי הוא אינו מקדש את תפקיד ראש הממשלה וכי הוא מייחל להקמת ממשלה "רצינית, מקצוענית, עם שרים כמו אלון דוידי ואיילת שקד, גם אם אני לא עומד בראשה". בכנס ג'רוזלם פוסט ניסה בנט להעריך את סיכוייו להקים ממשלה ביום שלאחר הבחירות, בעוד במקביל קרא לו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להתחייב: "ממשלה בלי לפיד בשום תפקיד ובלי רוטציה".

"הליכוד ישמח לגרור אותנו לבחירות חמישיות ושישיות ושביעיות", אמר בנט. "כל הפעולות שלהם מקטינות את הגוש". הוא האשים נתניהו ואת שרת התחבורה מירי רגב ב"היצמדות לכיסא", באופן המסכל הקמת ממשלה יציבה. "אין להם בעיה גם עוד 20 שנה להיות בממשלות מעבר", אמר. "אני מדמיין את רגב נדבקת לכסא בגיל 80, כי הם הפכו את המשרדים שלהם לבסיס לג'ובים".

נפתלי בנט בכנס ג'רוזלם פוסט 15 במרץ 2021. מארק ישראל סלאם, אתר רשמי
לא מקדש את תפקיד ראש הממשלה. בנט/אתר רשמי, מארק ישראל סלאם

הוא תקף את נתניהו על אופן התנהלותו, והאשים אותו בהיעדר ניהול תקין. "בכל שנותיי, מעולם נתניהו לא זימן אותי, לא כשר כלכלה, לא כשר חינוך ולא כשר ביטחון לפגישה בנושא היעדים", אמר. "אין ניהול, העסק לא מנוהל. זו חבורה שלא מבינה מהחיים שלה ובעיקר לא סופרת את האזרחים".

מגנה אלימות כנגד כל מועמד

לצד הדרישה שהציב לבנט, נתניהו התייחס היום לחזית אחרת בבחירות - מול יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער. בריאיון לאתר כיפה הוא התייחס לעימותים בין מפלגתו לאנשיו של סער בכנסי בחירות במושב עזריה שבשפלה, ובשוק מחנה יהודה בירושלים. "אני מגנה כל אלימות כנגד כל מועמד שהוא, בוודאי כלפי מועמד לא רלוונטי כמו גדעון סער", אמר.

מנגד, סער לא נשאר חייב. "לקח לו יומיים להתעשת ולהגיב", אמר סער. "אם אנחנו כל כך לא רלוונטיים, למה עשרות פעילים שלו הגיעו לפוצץ כנס שלנו? המאמץ לשים את לפיד בכותרות, הוא כל כך שקוף שאני לא מתרשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully