וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: נתניהו רוצה לשבש את תוצאות הבחירות, מכינים תרחיש של גבעת הקפיטול

יו"ר ישראל ביתנו טוען בריאיון לוואלה! כי ראש הממשלה "ינסה ליצור אנרכיה ולשבש את העברת השלטון" אם התוצאות לא ישרתו אותו. על השותפות של רע"מ, המפלגות החרדיות וסמוטריץ': "נתניהו יהפוך את ישראל לאיראן השנייה". על גנץ וזליכה: ישרפו ארבעה מנדטים

בווידאו: ליברמן בריאיון באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו, פלאש 90, דוברות הכנסת, דוברות משרד הביטחון ודוברויות המפלגות

חמישה ימים לפני הבחירות לכנסת, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף בחריפות היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען כי הוא מעוניין בשיבוש תוצאות הבחירות, באופן שישרת אותו. "אם לא יהיו תוצאות שטובות לו באופן אישי, הוא ינסה מיד לשבש", אמר. "הוא כבר ניסה".

לדבריו, אותו תרחיש עשוי להוביל למהומות בוושינגטון ב-6 בינואר, אז תומכים של הנשיא הקודם דונלד טראמפ הסתערו על מתחם הסנאט ובית הנבחרים. "ביבי רוצה לשבש את תוצאות הבחירות, תרחיש גבעת הקפיטול, לתגבר את האבטחה בכנסת סביב ספירת הקולות", אמר ליברמן.

ליברמן המשיך: "ברגע שיו"ר הכנסת לוין שאמור להיות הבן אדם הכי ממלכתי, להתעלות מעל מחלוקות פוליטיות בכנסת, אומר שיש לו חשש שוועדת הבחירות המרכזית תזייף את תוצאות הבחירות - ברור שהוא עושה את זה בשליחות. ברור שפה מכינים תרחיש של גבעת הקפיטול".

אביגדור ליברמן בריאיון לוואלה! 18 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"נתניהו הופך אותנו לאיראן השנייה". ליברמן באולפן וואלה!, היום/ראובן קסטרו

עוד אמר יו"ר ישראל ביתנו כי נתניהו יפעל כמו שלדבריו עשה בבחירות האחרונות שלאחריהן הוא נתן הוראה להתנגד לתוצאות שפרסמה ועדת הבחירות המרכזית. "לזכותו של דוד ביטן, הוא אמר שהוא לא מוכן והוא רק נמנע ונמנעו גם אחרים. לכן ביטן הוחלף באיש ש"ס שלמה קרעי. אני לא יודע מה הקשר שלו לחסידי ז'בוטינסקי".

"הוא יגיד שהיו זיופים ואני אומר כבר, גם באמצעות הריאיון הזה לקצין הכנסת - חייבים לתגבר אבטחה בתוך הכנסת, במקומות הספירה, גם מחוץ לכנסת, בטח ליד הכנסת. אני חושב שההודעה של יריב לוין היא מהחמורות שאי פעם שמענו וזה אומר שיש פה כוונה במידה ומפסידים בחירות לייצר פה פשוט כאוס מוחלט".

ליברמן המשיך במתקפה וטען כי נתניהו הופך את ישראל לאיראן. "רע"מ זו תנועה פונדמנטליסטית. צריך להבין שביבי הולך להפוך את ישראל לאיראן שנייה או אולי ראשונה, כי קואליציה עם מצד אחד תנועה אסלאמית ומצד שני סמוטריץ', ובאמצע דרעי וליצמן וגפני ועוד ביבי - זאת קואליציה הכי פונדמנטליסטית, פשוט הולכים להפוך אותנו לעוד איראן", אמר.

עוד בוואלה!

סער: בנט כבול לנתניהו, כל פעם נגרר אחריו

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש ממשלת צ'כיה אנדריי באביש וראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן במהלך הצהרות לתקשורת 11 במרץ  2021. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
"ישבש את תוצאות הבחירות". ראש הממשלה בנימין נתניהו/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

לדברי ליברמן, כחול לבן והמפלגה הכלכלית יאבדו לגוש המתנגד לנתניהו ארבעה מנדטים. "גנץ הולך לשרוף לנו קרוב לשלושה מנדטים. ירון זליכה הוא בחור שאני מאוד מעריך, איש מאוד מעניין, גדל אצלי עוד בלשכת רה"מ ולהערכתי הוא גם ישרוף בין חצי מנדט למנדט. אנחנו במחנה השינוי פה הולכים לשרוף ארבעה מנדטים סתם", הדגיש ליברמן.

הוא תקף אישית את יו"ר כחול לבן ואמר כי הוא עשוי לחבור לממשלה בהובלת הליכוד. "מה שקורה פה זו באמת התאבדות קולקטיבית ואנשים שאמרו שישראל לפני הכל הולכים לשרוף לפחות שלושה מנדטים. כשאני מסתכל על בני גנץ ועל הרשימה שלו - כולם צריכים להבין שאין מקום במפה לשלושת המפלגות - מרצ העבודה וכחול לבן, יש בקושי לשניים".

"האסון הכי גדול הוא שכשהוא עובר את אחוז החסימה - הוא הראשון שיחבור לביבי חזרה. הוא הראשון לרוץ חזרה ולהתחבר לנתניהו תמורת אותו תיק ביטחון, הוא לא ימצמץ פעמיים. עוד פעם הוא יסביר למה ועד כמה חשוב שהוא יהיה בתיק הביטחון, אבל הוא הראשון שיחבור חזרה לביבי".

"מעולם לא התעניינתי במה אנשים עושים בבית, בחדר"

ליברמן התייחס לטענות לפיהן יוחסו לו אמירות פוגעניות כלפי קהילת הלהט"ב, וכינה אותן מבול שקרים בשליחות משפחת המלוכה. "כרגע יש באמת מבול של שקרים בשליחות משפחת נתניהו שמנהלים פה מסע צלב נגדי ומפיצים כל מיני שקרים. כל הדברים שפורסמו בשליחות משפחת המלוכה אין להם שום קשר לאמת, אין שם מילה אחת אמת, אין שם רבע מילה של אמת", אמר ליברמן.

"אנחנו בעד עיקרון חיה ותן לחיות. אני מעולם לא התעניינתי במה אנשים עושים בבית בחדר, לא מעניין אותי". לדבריו, לא הייתה סיטואציה בה אמר שלא יישב עם הומואים באותו חדר. "חס וחלילה, חלק גדול מהאנשים שמלווים אותי הרבה שנים, היועצים הקרובים. הכל זה עורבא פרח, וזה ניסון להסיט את מערכת הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully