וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוצאות והעדכונים בבחירות הדרמטיות: משדר מיוחד של וואלה! ו-103FM

במשדר מובאים עדכונים מוועדת הבחירות הסופרת את קולות המצביעים, פרשנויות ותגובות הפוליטיקאים. בין המשתתפים: גולן יוכפז, ניסים משעל, ברק רביד, ענת דוידוב, בן כספית, ינון מגל, טל שלו, יקי אדמקר ואראל סג"ל

בווידאו: פרומו למשדר הבוקר המיוחד של וואלה! ו-103fm/עיצוב גרפי: אביחי ברוך

תוצאות האמת בבחירות לכנסת ה-24 ממשיכות להתעדכן היום (רביעי), ועד כה נספרו 89% מהקולות. וואלה! ו-103FM מלווים את הבוקר הדרמטי שאחרי עם משדר מיוחד הכולל עדכונים שוטפים מהשטח, פרשנויות ותגובות הפוליטיקאים.

מיטב כתבי ופרשני וואלה! ו-103FM ישתתפו במשדר, שיחל ב-07:00 בבוקר. בין המשתתפים: גולן יוכפז, ניסים משעל, ברק רביד, ענת דוידוב, בן כספית, ינון מגל, טל שלו, יקי אדמקר ואראל סג"ל.

נבחרת הליכוד בבנייני האומה 23.3.21. ראובן קסטרו
נבחרת הליכוד בבנייני האומה. הלילה/ראובן קסטרו

על פי ספירה של יותר מ-3.8 מיליון קולות, גוש הימין-חרדים ביחד עם מפלגת ימינה זוכה ל-59 מנדטים, בעוד שגוש מתנגדי נתניהו מקבל 56 מנדטים.

לפי הנתונים, הליכוד זוכה ל-30 מנדטים, בעוד יש עתיד רק ל-17; ואחריהן ניצבת ש"ס עם 9 מנדטים. לפי הספירה החלקית כחול לבן זוכה ל-8 מנדטים, והעבודה, ימינה, יהדות התורה וישראל ביתנו זוכות כל אחת ב-7. אחריהן - הציונות הדתית, הרשימה המשותפת ותקווה חדשה זוכות ל-6 כל אחת. מרצ מקבלת 5 מנדטים, וכך גם רע"ם - שעוברת את אחוז החסימה.

הצהרתו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד לאחר תוצאות המדגם 24 במרץ 2021. דני מרון
לפיד לאחר פרסום תוצאות המדגמים. הלילה/דני מרון

במהלך הלילה ראשי מפלגות נשאו נאומים אחרי פרסום תוצאות המדגמים. ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם במטה הליכוד בבניני האומה ואמר כי יקבל כל חבר כנסת שיהיה מוכן לשתף פעולה עם מפלגתו במטרה להקים ממשלת ימין יציבה. הוא פנה גם ליריביו הפוליטיים והדגיש: "אני מושיט יד לכל חברות וחברי הכנסת שמאמינים בעקרונות הללו. אני לא פוסל אף אחד, או אף אחת, ואני מצפה מאלה שמאמינים בעקרונות הללו לנהוג בדרך דומה כלפינו, כי השעה מחייבת הזאת".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודה בנאום במטה מפלגתו לבוחריו ואמר כי "דאגנו לא להפיל אף אחת ממפלגות הגוש, נעבוד כדי להקים ממשלה שפויה". לפיד תקף את נתניהו על כוונתו להרכיב ממשלה בשיתוף הציונות הדתית ואמר: "נכון לרגע זה לא תוקם ממשלה על קולות הכהניסטים".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2021

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully