וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציונות הדתית הפתיעה במדגמים: 7-6 מנדטים לסמוטריץ' ובן גביר

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 2:12

מפלגת הימין הקיצוני, שהתנדנדה על סף אחוז החסימה במהלך מערכת הבחירות, עוברת את אחוז החסימה ונכנסת לכנסת ה-24. לאורך הקמפיין תמך נתניהו במפלגה והוביל לאיחוד בין סמוטריץ' לבן גביר. "יש לי חלום שהיועמ"ש לא יהיה יותר חזק מראש הממשלה", אמר בן גביר בנאומו

בווידאו: סמוטריץ' ובן גביר נואמים במטה הציונות הדתית/צילום: בני בן סימון

מפלגת הציונות הדתית זוכה ל-7-6 מנדטים בבחירות לכנסת ה-24 - כך עולה הערב (שלישי) ממדגמי שלושת ערוצי הטלוויזיה. בכדי להגיע להישג, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' עזב את ימינה של נפתלי בנט, והתאחד עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר. יחד, ובתמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הם הצליחו לעבור את אחוז החסימה ולהגיע להישג משמעותי.

סמוטריץ' הגיע למטה המפלגה במודיעין לאחר היוודע תוצאות המדגמים, והפעילים קיבלו אותו בריקודים. במהלך החגיגות, סמוטריץ' ובן גביר נישאו על כתפיהם של הפעילים, בעודם מניפים דגלי ישראל.

"האחדות מנצחת", אמר בן גביר בנאום במטה. "יש לי חלום שחיילי צה"ל יחיו במדינה שנותנת להם גיבוי. יש לי חלום שתושבי הדרום יחיו בלי פרוטקשן והטרדות מיניות. יש לי חלום שתקום ממשלה ימנית. יש לי חלום שהיועץ המשפטי לממשלה לא יהיה יותר חזק מראש הממשלה. יש לי הרבה חלומות, אני מקווה שבעזרת ה' תקום כאן ממשלה שתגשים את החלומות האלה. אנחנו קרובים לזה".

מטה הציונות הדתית במודיעין 23 במרץ 2021. סרייה דיאמנט, פלאש 90
פעילי הציונות הדתית במטה המפלגה, הערב/פלאש 90, סרייה דיאמנט
מטה הציונות הדתית במודיעין 23 במרץ 2021. סרייה דיאמנט, פלאש 90
חגיגות במטה, הערב/פלאש 90, סרייה דיאמנט

אורית סטרוק, מקום 5 ברשימת הציונות הדתית, אמרה הערב במטה המפלגה כי "הדרך שלנו ניצחה. ראינו לאורך כל הקמפיין שיש ציבור גדול ששמח להרים את הראש, ולא לוותר. המטרה עכשיו היא הסדרת התיישבות צעירה ועבודה על איזון מערכת המשפט. מאמינה שבנט יצטרף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully