וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר: מחויבים למנוע בחירות חמישיות, יש למצות את כל האופציות להקמת ממשלה

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 10:35

יו"ר הקואליציה אמר כי הליכוד תפעל בכל דרך כדי להקים ממשלה. מספירת הקולות המתעדכנת עולה כי המפלגה זוכה ל-30 מנדטים וגוש בראשות נתניהו ובתמיכת ימינה מקבל 59 מנדטים. לשון המאזניים הוא עבאס - שעובר את אחוז החסימה עם 5 מנדטים

סיכום ליל הבחירות: על פי המדגמים מרוץ צמוד בין הגושים, לנתניהו אין 61/צילום: שי מכלוף, יותם רונן, ניב אהרונסון, קובי אליהו, בני בן סימון, שלומי גבאי, רוני כנפו

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד מיקי זוהר אמר הבוקר (רביעי) כי "מחובתנו לעשות הכול, אבל הכול, כדי למנוע בחירות חמישיות". זאת בעקבות ספירת הקולות המתעדכנת, ממנה עולה כי הליכוד זוכה ל-30 מנדטים וגוש בראשות בנימין נתניהו ובתמיכת ימינה מקבל 59 מנדטים. רע"ם, שנחשבת ללשון מאזניים, עוברת את אחוז החסימה עם 5 מנדטים.

"יש למצות את כל האופציות הפוליטיות הקיימות על מנת להקים ממשלה שתעבוד בשביל כל אזרחי ישראל כי זה מה שחשוב כרגע למדינה שלנו", הוסיף זוהר.

בנאום שנשא לאחר פרסום מדגמי הבחירות בערוצי הטלוויזיה, לפיהם גוש הימין-חרדים בהובלתו אינו זוכה ל-61 מנדטים, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הלילה כי יקבל כל חבר כנסת שיהיה מוכן לשתף פעולה עם מפלגתו במטרה להקים ממשלת ימין יציבה.

"אני מושיט יד לכל חברות וחברי הכנסת שמאמינים בעקרונות הללו. אני לא פוסל אף אחד, או אף אחת, ואני מצפה מאלה שמאמינים בעקרונות הללו לנהוג בדרך דומה כלפינו, כי השעה מחייבת הזאת, כי המדינה זקוקה לממשלה יציבה, לא לממשלה של קרעים קרעים שמבוססת על פיסלות אישיות ואמביציות", אמר נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully