וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרעי שלל שותפות עם רע"ם; הנגבי: "תזכירו לי מי זה, אעשה גוגל"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 11:01

שני חברי הליכוד התעמתו בנוגע לשאלה האם מנסור עבאס הוא שותף אפשרי להקמת ממשלה בראשות נתניהו. הנגבי אמר כי במפלגה רואים ברע"ם "אפשרות פוטנציאלית". מנגד, קרעי צייץ: "בשום פנים ואופן לא" והאשים כי השר הוא "חפרפרת של גדעון סער בליכוד"

ח"כ קרעי: "אם אהיה שר המשפטים - אפטר את מנדלבליט"/ללא

עימות פרץ הבוקר (רביעי) בין שני חברי הליכוד - השר צחי הנגבי וח"כ שלמה קרעי - בעקבות השאלה האם רע"ם היא שותפה אפשרית להקמת ממשלה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הנגבי אמר בריאיון לחדשות 12 כי במצב המנדטים הנוכחי, בליכוד רואים ביו"ר רע"ם מנסור עבאס "אפשרות פוטנציאלית" להרכבת הממשלה. זמן קצר לאחר מכן, חבר מפלגתו ח"כ שלמה קרעי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בשום פנים ואופן לא!". כשנשאל על תגובת קרעי, השיב הנגבי: "תזכירו לי במי מדובר? אעשה גוגל אחרי זה".

קרעי בתגובה האשים את הנגבי כי הוא "חפרפרת של גדעון סער בליכוד". לדבריו, מי "שרוצה להקים ממשלה עם תומכי טרור זה אדם שאין לו מקום בכלל בממשלה ימנית".

בליכוד המשיכו לטעון הבוקר כי מספירת הקולות עולה כי המפלגה השיגה "ניצחון גדול". לפי ספירת 87.5% מקולות הבוחרים, מפלגתו של בנימין נתניהו זוכה ל-30 מנדטים והגוש בראשותו יחד עם ימינה מקבל 59 מנדטים. רע"ם עוברת את אחוז החסימה וזוכה ל-5 מנדטים.

בריאיון למשדר וואלה! ו-103FM קרעי הבטיח הבוקר לפטר את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, עוד לפני תוצאות האמת המלאות. לדבריו, "אם אני שר המשפטים, באותו יום אני מכנס את ועדת האיתור לפטר אותו (מנדלבליט). אם זה תלוי בי אדאג להדיחו מהתפקיד הזה. יש נגדו תיק במשטרה והוא לא יכול להיות שופט".

עוד בוואלה!

זוהר: מחויבים למנוע בחירות חמישיות, יש למצות את כל האופציות להקמת ממשלה

לכתבה המלאה

חברת מפלגתו, ח"כ קרן ברק, התראיינה גם היא למשדר ואמרה כי "הבוחר אתמול נתן לראש המפלגה שלנו 30 ומשהו מנדטים. כל המפלגות ביחד אולי מגיעות לגודל שלנו וזה מה שנקרא דמוקרטיה. אתם מזלזלים בבוחרים שלנו".

בנוגע לאפשרות להרכיב ממשלה בתמיכת רע"ם הבהירה כי "לא פסלנו אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully