וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: ללא נתניהו, נהיה מוכנים לשיתופי פעולה שלא חלמנו עליהם בעבר

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 13:22

יו"ר סיעת מרצ בירכה על ההישג של מפלגתה שזוכה ל-5 מנדטים בספירת מרבית הקולות, ומחתה נגד הישג הציונות הדתית. באשר למגעים להרכבת הממשלה אמרה כי "אנחנו עדיין מחכים לראות מי מגיע לבאזר של ה-61". יאיר גולן: "הקואליציה לא יכולה לכלול את בנט, הוא קיצוני מדי"

עימות בין ח"כ זנדברג למגיש ינון מגל בנושא להט"ב/ללא

ח"כ תמר זנדברג, מספר 2 ברשימת מרצ לכנסת ה-24, אמרה הבוקר (רביעי) כי "אם סמוטריץ' הביא שבעה מנדטים, זה רק מראה למה צריך אותנו". בריאיון למשדר וואלה! ו-103FM בירכה זנדברג על חמשת המנדטים בהם זכתה מפלגתה, שעד לפני כשבועיים התנדנדה על סף אחוז החסימה, ומחתה נגד הצלחתה המסתמנת של הציונות הדתית.

"אם מפלגות הימין הקיצוניות יהיו בממשלה זה ייפגע בחיים של הלהט"בים", אמרה זנדברג. "יש מפלגה בכנסת שהיא ממשיכת דרכו של כהנא".

בנוגע למגעים להרכבת הממשלה, היא הסבירה כי "אנחנו עדיין מחכים לראות מי מגיע לבאזר של ה-61, בתקווה שלא יהיה נתניהו. אם לא יהיה נתניהו, נהיה מוכנים לשיתופי פעולה שלא חלמנו עליהם בעבר".

מרצ אחרי תוצאות המדגמים, 23 במרץ 2021. פלאש 90, פלאש 90
חגיגות במטה מרצ, הלילה/פלאש 90, פלאש 90

חבר מפלגתה, יאיר גולן, הוסיף כי "ריפוי ישראל לא מתחיל באידיאולוגיה לצערי, אלא בזה שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה. הגוש שלא רוצה את ביבי גדול יותר. צריך להקים בו קואליציה שכוללת את תקווה חדשה מימין ואת רע"ם והמשותפת מהצד השני, זה מאוד קשה ומורכב אבל זה הצעד".

על בנט אמר גולן כי "קואליציה כזאת לא יכולה לכלול את בנט, הוא קיצוני מדי. זה כן יכול לכלול רשימה שהיא לא פשוטה, אני לא יודע אם זה יקרה, זה מאוד קשה. לליברמן וסער יש נכונות לשבת עם רע"ם והמשותפת ולשים את מה שלא מסכימים עליו בצד, ולהקים ממשלה שמתעסקת בכלכלה".

עוד בוואלה!

קרעי שלל שותפות עם רע"ם; הנגבי: "תזכירו לי מי זה, אעשה גוגל"

לכתבה המלאה

מספר 6 ברשימת המפלגה, מוסי רז, אמר כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד "מוכיח את עצמו כמנהיג הגוש עד כה". לדבריו, "הטלפון הראשון (של לפיד) היה להורוביץ, אני חושב שהוא הפגין מנהיגות לאורך כל הדרך ואני מאמין שיעשה זאת בתקופה הקרובה כדי לגבש את הגוש הענק שלא רוצה את נתניהו, וגם את הגוש שהצביע למרכז שמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully