וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

מתמודד בפריימריז הליכוד שהורשע בסיוע לחטיפה: "חד משמעית יכול להיות שליח ציבור"

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 8:45

עו"ד יוני ג'ורנו, שהורשע לפני כ-20 שנה בסיוע לחטיפת עובדת זרה מהפיליפינים, מאמין כי גם אדם שהעבר שלו "לא נקי לגמרי" יכול לרוץ לכנסת. "מי שרוצה להתמודד ויכול חוקית להתמודד - שיתמודד", קרא. הוא ציין כי גם ליברמן הורשע בעברו, "ועליו שומרים"

בווידאו: ח"כ מירי רגב בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר/צילום סטילס: ראובן קסטרו

עו"ד יוני ג'ורנו, מתמודד בפריימריז הליכוד שהורשע לפני כ-20 שנה בסיוע לחטיפה, מאמין כי מבחינה ערכית ומוסרית, גם אדם שהעבר שלו "לא נקי לגמרי" יכול להיות שליח ציבור. "חד משמעית כן", קבע בריאיון ל-103FM. "אחרי 17 שנה דברים נמחקים. את רוצה שזה יישאר לנצח?". הוא ציין כי שר האוצר אביגדור ליברמן הורשע גם הוא, ואותו "מאתרגים ושומרים עליו".

ג'ורנו מילא שלושה חודשי עבודות שירות בבית החולים הלל יפה, לאחר שב-2001 הורשע בסיוע בחטיפת עובדת זרה מהפיליפינים. הוא טען כי האירוע קרה כשהיה חייל משוחרר וניהל חברת אבטחה, הסיע את העובדת הזרה לשדה התעופה בעקבות מכתב מזויף, ששלח לו מנהל חברת ציוד, בו נכתב שהוריה מבקשים להשיב אותה הביתה. "אם היא הייתה עולה על המטוס ומגיעה לבית שלה, היא הייתה נחטפת? הרי היא הייתה מגיעה לבית שלה. לא חטפנו לשום מקום", אמר.

עו"ד יוני ג'ורנו,
יו"ר ועדת לשון הרע.
לשכת עורכי הדין - מרכז. באדיבות המצולמים
"אחרי 17 שנה דברים נמחקים". ג'ורנו/באדיבות המצולמים

כשנשאל איך הוא מסביר שבליכוד יש מתמודדים רבים עם עבר פלילי, ענה שהוא מאמין כי "מי שרוצה להתמודד ויכול חוקית להתמודד - שיתמודד". "אתה מדבר על מתי אנשים ביצעו את העבירה, לא מבחינת השנים, באיזה רגע בחיים", המשיך. "אתה מדבר פה על אנשים שכיהנו בתפקידים נבחרים, ציבוריים, לבין בחור שהשתחרר שנה לפני כן מהצבא. בידע שיש לי היום, חד משמעית האירוע הזה לא היה קורה בכלל. אני מדבר פה על תום הלב. ודאי שזה חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully