וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

ח"כ קרן ברק על פסילת מועמדים בליכוד: "אנחנו כמפלגה רוצים תדמית נקייה לחלוטין"

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 17:20

יממה לפריימריז במפלגה, התייחסה ח"כ ברק בראיון באולפן וואלה! למאבק המתנהל סביב התמודדותו של דודו לניאדו, שהורשע בפלילים. "מיותר, בכל מקרה לא יצביעו לו, בוחרי הליכוד נבונים". היא תקפה את הממשלה על התנהלותה בקורונה. "הצלנו את העסקים הקטנים, הם הרסו הכל"

בווידאו: ח"כ קרן ברק בריאיון לטל שלו באולפן וואלה!/צילום: ראובן קסטרו

יממה לפני הפריימריז בליכוד, ח"כ קרן ברק (הליכוד) מביעה אמון במתפקדים ובכך שיבחרו את הרשימה הטובה ביותר, למרות שמתמודדים בו מועמדים בעייתיים עם עבר פלילי וכדומה. "השיטה הטובה ביותר היא חוכמת ההמונים. יותר מ-130 אלף בוחרים, זה הרבה יותר דמוקרטי מאשר אדם אחד שמכתיב רשימה, וגם מוכיח שזה מביא את הרשימה הטובה ביותר", אמרה ברק בראיון באולפן הבחירות של וואלה!. לדבריה, "כל מערכת בחירות אתם באים עם אותן טענות על אותם אנשים שאתם טוענים שהם מפוקפקים. חלקם טובים, חלקם אתם צודקים, אבל תמיד בוחרי הליכוד ידעו לעשות את הטוב ביותר ולבחור את הטובים ביותר".

ברק התייחסה למאבק שמנהל יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, כדי להביא לפסילתו של דודו לניאדו, המתמודד במחוז תל אביב, בשל עברו הפלילי והרשעתו בעבירות תקיפה ופריצה לפני יותר מעשור. "אני יכולה להבין שאנחנו כמפלגה רוצים תדמית נקייה לחלוטין", היא אמרה. "בוחרי הליכוד הם אנשים מאוד נבונים, הם יודעים את מי הם שולחים לכנסת שייצג אותם בכבוד, ואני אישית חושבת שבכל מקרה לא היו מצביעים לו, לכן כל המאבקים האלה מיותרים".

קרן ברק, ראיון לאולפן וואלה!. ראובן קסטרו
קרן ברק, ראיון לאולפן וואלה!/ראובן קסטרו

היא הוסיפה כי היא "יכולה לחשוב שלמועדון הסגור הזה של הח"כים, שמאז קום המדינה יש אלף כאלה, כן חשוב שהאנשים הטובים ביותר, אלה שידיהם נקיות לחלוטין מראש יציגו את מועמדותם. אני חס וחלילה לא חושבת שמי ששילם את חובו לחברה לא זכאי לפתיחת דף חדש. אני חושבת שזה חלק מהחוק, אנחנו לא מעמידים כיתת יורים. נותנים להם את העונש לפי החוק, ומי ששילם כבר את חובו צריך להתחיל דף חדש. ולכן אני סומכת על מתפקדי הליכוד שהם בעצמם יעשו את החשבון הזה ויבחרו בטוב ביותר".

ברק, שמכהנת כיו"ר השדולה לעסקים הקטנים בכנסת, אמרה שאם תיבחר מחדש היא שואפת להתמנות ליו"ר ועדת הכלכלה בכנסת. היא ביקרה את המדיניות הכלכלית של ממשלת בנט-לפיד בתקופת הקורונה ואמרה כי "המדיניות של ממשלת נתניהו, שר האוצר כץ ושלי כיו"ר השדולה של העסקים הקטנים והבינוניים הצילה את העסקים הקטנים במדינת ישראל. בזכותנו הם חיים, קיימים ונושמים. מתוך תפיסה כלכלית שהם משלמי המיסים הגדולים בישראל ואנחנו חייבים שהם ינשמו. ממשלת בנט-לפיד הרסה הכל", אמרה.

עוד בוואלה!

ח"כ אקוניס: היועמ"שית צריכה להסביר למה הקבינט לא כונס לפני המבצע, זה חמור ומסוכן

לכתבה המלאה
דוד לניאדו, מתמודד בפריימריז הליכוד שהורשע בפלילים 09 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
"מעריכה שלא יצביעו לו". דודו לניאדו/פלאש 90, אבשלום ששוני

היא תקפה את ראש הממשלה לפיד ואמרה כי הוא "אמר שהוא לא סוגר והשאיר מיליוני אנשים בבית בלי לקרוא לזה סגר ולתת פיצוי. פשוט כלום, נשארו סגורים. אנחנו נתנו מענקים אישיים, החזרים על חשמל ומים, הלוואות בערבות מדינה, חוק ימי בידוד, דחינו הלוואות רגילות בבנקים. עשינו שורה ענקית של דברים למען העסקים הקטנים והבינוניים, ואז הגיעה הממשלה אחרי זה, ובשביל לא לעשות את הדברים האלה אמרה שאין סגר, אבל בפועל מיליונים היו בבית מאומתים או מבודדים ולא הגיעו לעסקים. לא נתנו להם שום פיצוי ועסקים בשלב הזה קרסו. אנחנו פעלנו מתוך אחריות כלכלית, לא רק מתוך דאגה לבעלי העסקים, כי ברגע שיצאנו מהמשבר, בלחיצת כפתור הכל חזר לקדמותו. העסקים לא קרסו והכלכלה חזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully